  • 1. Data: 2002-10-22 07:32:00
    Temat: obroniona praca licencjacka to juz wyzsze ???
    Od: "dasher" <d...@g...pl>

    czy wg wiarygodnych informacji obroniona praca licencjacka jest rownoznaczne
    z uzyskaniem wyzszego wyksztalcenia ?
    jesli tak, to poprosze o zrodlo, ktore o tym traktuje,
    pzdrw,
    dasher

  • 2. Data: 2002-10-22 08:18:25
    Temat: Re: obroniona praca licencjacka to juz wyzsze ???
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > czy wg wiarygodnych informacji obroniona praca licencjacka jest
    rownoznaczne
    > z uzyskaniem wyzszego wyksztalcenia ?
    > jesli tak, to poprosze o zrodlo, ktore o tym traktuje,

    Wg. statystyk ministerialnych - tak to jest juz wyzsze wyksztalcenie. Szukac
    pewnie w jakiejs ustawie o szkolnictwie wyzszym.

  • 3. Data: 2002-10-22 13:09:03
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:ap31ea$hfe$1@news.onet.pl...
    > rownoznaczne
    >
    > Wg. statystyk ministerialnych - tak to jest juz wyzsze wyksztalcenie.
    Szukac
    > pewnie w jakiejs ustawie o szkolnictwie wyzszym.

    to w takim razie po obronionej pracy magisterskiej masz
    super-wyzsze-wyksztalcenie ?

    jakies dziwne te statystyki, ale pewnie pod naszego el presidente podciagane
    :)

    Adam

  • 4. Data: 2002-10-22 13:27:02
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    Adam wrote:

    [...]
    > jakies dziwne te statystyki, ale pewnie pod naszego el presidente podciagane
    > :)
    ;)
    Prezydent nie ma chyba licencjatu. Ma wyksztalcenie prezydenckie ;););)
    (4,5 roku studiow bez obronionej pracy).

    pozdrawiam - tan

    -------------------------
    chcesz do mnie napisac
    wytnij "nos." z adresu:
    t...@n...o2.pl
    -------------------------

  • 5. Data: 2002-10-22 13:42:11
    Od: "Pavveł" <p...@n...pl>

    Użytkownik "dasher" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    rownoznaczne
    | z uzyskaniem wyzszego wyksztalcenia ?
    | jesli tak, to poprosze o zrodlo, ktore o tym traktuje,

    na moim licencjacie pisze "Dyplom ukończenia studiów wyższych" ponaddto
    "odbył studia wyższe zawodowe 3-letnie" - tak więc posiadam wyższe
    wykształcenie - zawodowe.

    pozdr.
    pawel

  • 6. Data: 2002-10-22 15:18:54
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

    > to w takim razie po obronionej pracy magisterskiej masz
    > super-wyzsze-wyksztalcenie ?

    Idac Twoim tropem po obronie pracy doktorskiej mielibysmy juz HIPER- wyższe,
    po habilitacji SUPER-HIPER- wyzsze a po nadaniu tytulu profesorskiego
    SUPER-HIPER-EKSTRA-NAJWYZSZE.

    Co moze moc Urzad Skarbowy? >>> http://link.interia.pl/f166f

  • 7. Data: 2002-10-22 15:42:36
    Od: Zyga <z...@s...pl>

    Dnia Tue, 22 Oct 2002 15:09:03 +0200, "Adam" <ad2222
    @poczta.onet.pl> napisaB:

    <m...@p...pl>
> [...]
    masz
    > super-wyzsze-wyksztalcenie ?
    >
    > jakies dziwne te statystyki, ale pewnie pod naszego

    Jestem inzynierem (politechnika) nie mam mgr. wiec co
    nie mam wyzszego????

    Zygmunt

  • 8. Data: 2002-10-22 15:43:26
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    W sprawozdaniu gieldowym jednej ze spolek jest podzial pracownikow zgodnie z
    wyksztalceniem:

    1. wyzsze
    2. srednie
    3. podstawowe
    4. inne

    Czy ktos podejmie sie wyjasnienia poz. 4.

    Karol

  • 10. Data: 2002-10-22 16:37:06
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zyga" <z...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Jestem inzynierem (politechnika) nie mam mgr. wiec co
    > nie mam wyzszego????

    masz wyzsze-zawodowe, chciaz jeszcze niedawno funkcjonowalo cos takiego jak
    pol-wyzsze?

    nie wiem ale zawsze mnie uczyli ze wyzsze masz razem z tytulem magistra badz
    lekarza, ale teraz w zwiazku z szybkim rozwojem studiow licencjackich pewnie
    cos pozmieniali

    Adam

  • 9. Data: 2002-10-22 16:37:06
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>