  • 1. Data: 2002-10-29 21:41:28
    Temat: obrazliwe sms a tryb cywilno-prawne?
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl>

    dostałem odpowiedź z Policji:
    > Jeżeli treść sms-ów jest dla Pana Obrażliwa, to sprawcę ściga się w trybie
    > cywilno - prawnym.
    > W przypadku, gdy treści niosą grożby karalne - proszę złożyć zawiadomienie
    > przestępstwie do najbliższej prokuratury. na jej polecenie ustalimy
    sprwacę.

    co to jest tyb cywilno-prawny? Gdzie mam się udać żeby ustalić nadawcę
    sms'ów (z bramki Ery)? Na Policję, do Prokuratury, Sądu?

    Stryket

  • 2. Data: 2002-11-03 13:20:40
    Temat: Re: obrazliwe sms a tryb cywilno-prawne?
    Od: "trener" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stryket" napisał w wiadomości
    .

    > co to jest tyb cywilno-prawny?

    Wytaczasz proces cywilny przed sadem rejonowym wlasciwym dla miejsca
    zamieszkania pozwanej osoby .

    -=treneros=-

  • 3. Data: 2002-11-03 14:15:56
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    trener napisa_(a):

    > Wytaczasz proces cywilny przed sadem rejonowym wlasciwym dla miejsca
    > zamieszkania pozwanej osoby .

    a nie okręgowym ?

    KG

  • 4. Data: 2002-11-03 16:05:35
    Od: c...@p...onet.pl

    > a nie okręgowym ?

    Dokładnie - art. 17 pkt 1 KPC.

    Ciacho

  • 5. Data: 2002-11-03 19:53:05
    Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@a...eu.org>

    On nie, 03 lis 2002 at 13:20 GMT, trener wrote:
    > Wytaczasz proces cywilny przed sadem rejonowym wlasciwym dla miejsca
    > zamieszkania pozwanej osoby .

    Czyli, żeby ustalić, kto i skąd wysyłał obraźliwe SMSy, musi
    najpierw wytoczyć sprawę w sądzie właściwym dla miejsca
    zamieszkania tej osoby? Czyli w którym, jeśli nie wie, kto
    to jest i gdzie mieszka?

    Pozdrawiam,
    Gerard