  • 1. Data: 2002-10-29 20:08:36
    Temat: znacie dobrego adwokata w Gdańsku
    Od: a...@p...onet.pl

    Wynajęłam pana Drygalskiego ale kilka razy mnie olał i przez niego mam coraz
    więcej problemów .Nie składa w terminie pism, okłamuje mnie i nie informuje o
    tym co robi.Jestem baaaaaaardzo wściekła!!!!!Brak mi słów na tego faceta.
    Znacie takiego który jest choć trochę wporządku?????

  • 2. Data: 2002-11-04 22:26:59
    Temat: Re: znacie dobrego adwokata w Gdańsku
    Od: "Klient" <a...@w...pl>

> [...]
    >
    > --
    > Polecam Macieja Prusaka, Bardzo dobry ale zgubilem gdzies numer ale zadzon
    do izby adwokackiej to podadza ci jego numer