  • 1. Data: 2002-10-29 21:20:49
    Temat: Prawo Celne - środki taryfowe
    Od: "Misza" <m...@w...pl>

    Witam Pańswta

    Mam pewien problem dotyczący środków taryfowych a mianowicie szukam
    opracowań do regulacji prawnych tyczących się Taryfy Celnej, Kontyngentów
    taryfowych, Plafonów taryfowych i innych. Zaznaczam, że nie chodzi mi teksty
    ustaw, akty jednolite czu ujednolicone a raczej o doktrynalne wyjaśnienia
    tych pojęć. Nie mam pojęcia co to by miało być może wykaz jakieś literatury
    specjalistycznej do której mógłbym sięgnąć - podręczniki akademickie,
    opracowania naukowe itd itp. Za każdą pomoc będę dozgonnie wdzięczny i nie
    omieszkam indywidualnie podziękować

    Z góry dziękuję
    mm