    From: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: obiegówka
    Date: Thu, 23 Sep 2004 09:52:02 +0200

    On 9/23/2004 9:31 AM, Xena wrote:

    > Uczelnia wyższa państwowa. Na obiegówce oprócz działów, o których wiadomo
    > powszechnie, że istnieją typu biblioteka, z której się nie korzystało
    > istnieją jeszcze takie pozycje jak bibliotek związkowa, dział obronny,
    > wypożyczalnia sprzetu sportowego tip, o których istnieniu delikwent wie
    > własnie z karty obiegowej.
    > Dodatkowo na obiegówce stoi jak byk: "Pracownik powinien otrzymac świadectwo
    > pracy po uzyskaniu nw podpisów" i tu lista miejsc, gdzie ma się udac. Skoro
    > świadectwo pracy już ma, to czy ta obiegówka jest jednak konieczna? I ile
> [...]

    Jeżeli świadectwo pracy jest w dwóch egzemplarzach, to pewnie po to, by
    jeden odesłać z podpisem, że się otrzymało.

    Ja swoją obiegówkę w połowie zbierania podpisów (jako student) zgubiłem,
    napisałem oświadczenie, pod rygorem odpowiedzialności i takie tam, że z
    niczym nie zalegam i panie łyknęły - ale faktycznie z niczym nie zalegałem.

    Pzdr: Catbert