  • Data: 2004-09-23 08:23:00
    Temat: Re: obiegówka
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 23 Sep 2004, rezist.com wrote:
    [...]
    > + > wspólnego i z karty obiegowej dowiaduje się o ich istnieniu.
    > +
    > + To musi byc bardzo dziwna firma.

    Wątpię. Pojęcie "obiegówki" jest mi od dawna znane, skądś musiałem
    słyszeć ;)

    > + Zasadniczo jak sie cos pobiera,
    > + to sklada sie Swoj podpis, ale ja sie nie znam.

    Składa się.
    Nieznanie się polega prawdopodobnie na tym iż nie zakładasz
    że pracodawca/regulamin przezeń ustanowiony uznaje "rozliczenie
    z zakładem" za dokonane w ten deseń iż pracownik przedstawia
    nie listę nierozliczonych rzeczy (mógłby chcieć zapomnieć :>)
    a listę podpisów z wszystkich miejsc w zakładzie gdzie prawdopodobne
    jest że *mógłby* mieć "zaległości"....
    Jak na mój gust uzależnianie wydania świadectwa pracy od czegokolwiek
    jest bezprawne - ale statystycznie psychologicznie działa :]

    pozdrowienia, Gotfryd