  • 51. Data: 2015-12-28 19:32:06
    Temat: Re: obcojęzyczne oferty pracy na polskich portalach
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    >... pisanie ogłoszenia o pracę w języku miejscowym ....
    >... a szuka osoby perfect władającej językiem potrzebnym, nie ma sensu
    > najmniejszego.
    Taaaaaaaaaaaa. Pszestszeganie prawa nie ma sensu.
    Brawo.

    > Człowiek który nie będzie w stanie przeczytać tego ogłoszenia,
    > nie jest tym którego pracodawca poszukuje.
    Problem pracodawcy jak sprawdzi znajomość języka kandydata do pracy.
    Jak pracodawca nie potrafi rozwiązać tak prostego problemu
    to nie nadaje się na pracodawcę.
    Jak pracodawca woli łąmać prawo niż pogadać 3 minuty z kandydatem,
    o ilie kandydat się na to zgodzi, to nie nadaje się na pracodawcę.

    Weź też pod uwagę, że wymaganie co do języka jest zwykle promowaniem
    własnego kraju (obcego dla nas), języka, kultury, a nie wymaganiem
    faktycznie niezbędnym.
    Są np ustawy , że naczelny władający czymś tam MUSI znać biegle Polski.
    Po co więc podwładnym znajomość obecgo języka?
    Tylko Polacy nie szanują własnego języka, tożsamości narodowej, ojczyzny.

    --
    _____http://ortografia.ma7.eu_____zmiana adresu strony
    w zakładce 'inne', nowa wersja syntezatora mowy GdakMini2_99 ,

  • 52. Data: 2015-12-29 00:32:52
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Stokrotka"

    Weź też pod uwagę, że wymaganie co do języka jest zwykle promowaniem
    własnego kraju (obcego dla nas), języka, kultury, a nie wymaganiem
    faktycznie niezbędnym.
    ---
    Gdzie tak niby jest ?

  • 53. Data: 2015-12-29 08:37:50
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 28 Dec 2015 19:32:06 +0100
    "Stokrotka" <o...@g...pl> wrote:

    > Taaaaaaaaaaaa. Pszestszeganie prawa nie ma sensu.

    To czemu nie przestrzegasz tego prawa?

    > Tylko Polacy nie szanują własnego języka, tożsamości narodowej, ojczyzny.

    No więc czemu się tak pieklisz, jesteś naczelną tych wszystkich o których piszesz.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 54. Data: 2015-12-29 11:23:40
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > ..... wymaganie co do języka jest zwykle promowaniem
    > własnego kraju (obcego dla nas), języka, kultury, a nie wymaganiem
    > faktycznie niezbędnym.
    > ---

    W Polsce , jest wiele ogłoszeńw języku obcym.

  • 55. Data: 2015-12-29 11:26:35
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    >To czemu nie przestrzegasz tego prawa?

    Ja? Pszestszegam.

    >No więc czemu się tak pieklisz,
    >jesteś naczelną tych wszystkich o których piszesz.

    To Rada Języka Polskiego nie szanuje naszej mowy i pisma,
    ponieważ dopuszcza jako porawne obce słowa
    oraz obcy naszemu alfabetowi, i naszej ortografi zapis w obcej fonetyce
    typu czytaj ch jak cz, sh jak sz , c jak k i inne.

  • 56. Data: 2015-12-29 11:45:29
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 29 Dec 2015 11:26:35 +0100
    "Stokrotka" <o...@g...pl> wrote:

    > Ja? Pszestszegam.

    Właśnie widzę.

> [...]
    > oraz obcy naszemu alfabetowi, i naszej ortografi zapis w obcej fonetyce
    > typu czytaj ch jak cz, sh jak sz , c jak k i inne.

    A kim Ty jesteś aby podważać decyzje tej rady?

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 57. Data: 2015-12-29 14:46:20
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    >A kim Ty jesteś aby podważać decyzje tej rady?

    Mam czterdzieści parę lat, urodziłam się w Polsce,
    polski język jest moim ojczystym językiem.
    Od urodzenia mieszkam w Polsce,
    zagranicę wyjeżdżałam tylko turystycznie,
    niewiele razy i nigdy na dłużej niż miesiąc.
    Oboje rodzice są Polakami z dziada - pradziada.

  • 58. Data: 2015-12-29 15:03:24
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 29 Dec 2015 14:46:20 +0100
    "Stokrotka" <o...@g...pl> wrote:

    > Mam czterdzieści parę lat, urodziłam się w Polsce,
    <ciach reszta>

    Ale to nie jest odpowiedź na moje pytanie.
    W Polsce mieszka wielu analfabetów i wtórnych analfabetów, nie jesteś wyjątkiem.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 59. Data: 2015-12-29 15:39:29
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Stokrotka"

> [...]
    > faktycznie niezbędnym.
    > ---

    W Polsce , jest wiele ogłoszeńw języku obcym.
    I co z tego ? Ogłoszenia po angielsku z reguły dają ci, dla których ten
    język jest niezbędny. Np firmy współpracujące z partnerami biznesowymi
    używającymi właśnie tego języka.

  • 60. Data: 2015-12-29 15:43:53
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Stokrotka"

> [...]

    zagranicę wyjeżdżałam tylko turystycznie,
    niewiele razy i nigdy na dłużej niż miesiąc.
    Oboje rodzice są Polakami z dziada - pradziada.
    No tak, ale co z tego ? Potrzebujesz tej zamkniętości języka polskiego do
    czegoś ?