  • Data: 2004-05-24 16:29:39
    Temat: Re: o kanarów i mandaty raz jeszcze
    Od: poilkj <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    kam wrote:

    > tak?

    A dlaczego by nie.
    MPK wyśle zwykłym
    firma windykacyjna wyśle zwykłym
    zawiadomienia z sądu może nie być bo pojdzie w trybie urposzczonym
    no co najwyżej wyrok przyjdzie poleconym
    a potem komornik, albo się pofatyguje osobiście
    albo przyśle listem poleconym

    Ja proponuje nie płacić i poczekać kto pierwszy i z jaką kwotą wyśle coś
    poleconym.