  • 131. Data: 2019-11-07 09:52:34
    Temat: Re: nowe zwyczaje na sali sądowej
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Wed, 06 Nov 2019 12:57:48 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > Zlasowałeś sobie mózg tv-pisem? :)

    Uuuuuu... argumenty się skoczyły to zaczynasz prywatne wycieczki?

    A która to TV "lasowała" Tobie mózg, kiedy wszystkie "należały" do PO?
    A dzisiaj nawet Zygmunt wypiął się na P0
    kemonów.

    > Andrzej Borowiak
    > @BorowiakPolicja
    > Bardzo przepraszam panią sędzię Beatę Woźniak za ten incydent z legitymowaniem.
    > Nie powinno do niego dojść i obiecuję, że nigdy to się już nie powtórzy.
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Przeprowadzimy postępowanie wyjaśniające i wyciągniemy konsekwencje służbowe.
    > https://twitter.com/PiotrZytnicki/status/11869548317
    19784450 ...

    " - Wężykiem Jasiu..." podkreśl sobie, by wszyscy widzieli jakim jesteś
    systemowym lemingiem.

    No i co z tego, że jakiś ktoś, kogoś, przeprosił?
    Z obawy przed wyjebką z firmy.

    > Tzn. że nie miała prawa tego robić

    japierdole...

    > i wobec funkcjonariuszy będą wyciągnięte
    > konsekwencje służbowe.

    Jestem wstrząśnięty. I strasznie mi z tego powodu
    wszystko jedno.

    > Jeżeli masz jakiś inny problem -- załóż oddzielny wątek.
    Problem to Ty masz, Jasiu, z wężykiem
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 132. Data: 2019-11-07 11:04:34
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Też zwróciłem uwagę, że BolSat zmienił klimat być może na skutek zmiany wiatrów.

    -----

  • 133. Data: 2019-11-07 15:48:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Też zwróciłem uwagę, że BolSat zmienił klimat być może na skutek
    >zmiany wiatrów.

    A to juz IMO dosc dawno.
    Cos dostal, przestraszyl sie, czy moze uwierzyl ? :-)

    -----
    > A dzisiaj nawet Zygmunt wypiął się na P0

    J.

  • 134. Data: 2019-11-07 22:57:14
    Od: n...@o...pl

    w <qq0bh4$kli$3@news.albasani.net>, Runt <r...@a...org> napisał(-a):

    > Zapraszam na psp. Będziesz mógł podziwiac swego idola u2.

    Zapraszam na pl.com.os.winnt. Będziesz mógł podziwiać Animkę.

  • 135. Data: 2019-11-07 22:58:14
    Od: n...@o...pl

    w <5dc42f81$0$554$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > A to juz IMO dosc dawno.
    > Cos dostal, przestraszyl sie, czy moze uwierzyl ? :-)

    Raczej dostał propozycję typu "przyszedł gostek z KNF".

  • 136. Data: 2019-11-07 23:00:55
    Od: n...@o...pl

    w <qq0m00$1ah4$1@gioia.aioe.org>, dantes <d...@q...com> napisał(-a):

    > Uuuuuu... argumenty się skoczyły to zaczynasz prywatne wycieczki?

    Jakie argumenty? Wkleiłem ci, że policja przeprosiła.
    Zapewne w propagandzie bełkotali coś inaczej, bo skąd indziej wziąłbyś swoje
    pierdoły?

    > A która to TV "lasowała" Tobie mózg, kiedy wszystkie "należały" do PO?
    > A dzisiaj nawet Zygmunt wypiął się na P0
    > kemonów.

    Masz problem? Załóż sobie wątek.

    > " - Wężykiem Jasiu..." podkreśl sobie, by wszyscy widzieli jakim jesteś
    > systemowym lemingiem.
    >
    > No i co z tego, że jakiś ktoś, kogoś, przeprosił?
    > Z obawy przed wyjebką z firmy.

    No, ale zrozumiałeś, że przeprosili? Czy jednak ciężko idzie?

    > Jestem wstrząśnięty. I strasznie mi z tego powodu
    > wszystko jedno.

    Ale już zrozumiałeś, że tak nie będą robić?

  • 137. Data: 2019-11-08 09:10:03
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Thu, 07 Nov 2019 23:00:55 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > Jakie argumenty?
    Tego też nie jesteś w stanie ogarnąć?

    > Wkleiłem ci, że policja przeprosiła.
    No i co z tego, "że policja przeprosiła".

    Abstrahując już od wszystkiego... przyznanie się do winy nie przesądza
    o winie. Niestety "dura sex sed sex".

    > Zapewne w propagandzie bełkotali coś inaczej,
    W Twojej zapewne.
    Nie odpowiedziałeś tylko na pytanie poniżej.
    Kto Tobie lasował mózg jak wszystkie TV należały do Twoich P0kemonów?

    Tego też nie ogarniasz, Geniuszu?

    > bo skąd indziej wziąłbyś swoje
    > pierdoły?

    Dlaczego sądzisz innych po sobie?

    > Masz problem?
    Ty masz. Bo tego nie wiesz.

    > Załóż sobie wątek.
    Wystarczy nam ten, do tego byś był w stanie przypomnieć sobie kto Ci
    zlasował mózg, j.w.

    > No, ale zrozumiałeś, że przeprosili? Czy jednak ciężko idzie?

    Pisałem, ale jak widać "jesteś skrzyżowaniem kurwy z elewem". "Odporny na
    wiedzę i nie do zajebania".

    > Ale już zrozumiałeś, że tak nie będą robić?

    Ależ oczywiście, że będą. Za "każdą razą" kiedy tylko ktokolwiek zechce
    interwencji policji, wybierając uprzednio trzy magiczne cyfry na telefonie.

    Wjechałeś na rondo?

  • 138. Data: 2019-11-08 09:18:46
    Od: n...@o...pl

    w <qq37r3$16s0$1@gioia.aioe.org>, dantes <d...@q...com> napisał(-a):

    > No i co z tego, "że policja przeprosiła".
    >
    > Abstrahując już od wszystkiego... przyznanie się do winy nie przesądza
    > o winie. Niestety "dura sex sed sex".

    Wierzysz trollowi z neta czy rzecznikowi policji? Czekaj, muszę się zastanowiać
    :)

    > Pisałem, ale jak widać "jesteś skrzyżowaniem kurwy z elewem". "Odporny na
    > wiedzę i nie do zajebania".

    Nieładnie piszesz o sobie. Wkleję ci zatem jeszcze raz, czytaj wolno i
    starannie i najważniejsze - ZE ZROZUMIENIEM.

> [...]

    > interwencji policji, wybierając uprzednio trzy magiczne cyfry na telefonie.

    A to zdanie czytaj ZE SZCZEGÓLNĄ STARANNOŚCIĄ:
    Nie powinno do niego dojść i obiecuję, że nigdy to się już nie powtórzy.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Dasz radę?

  • 139. Data: 2019-11-09 06:09:10
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Fri, 08 Nov 2019 09:18:46 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > Wierzysz trollowi z neta czy rzecznikowi policji? Czekaj, muszę się zastanowiać
    > :)

    Przyznanie się do winy nie przesądza o winie - tak stanowi prawo stanowione
    Ustawami, a Ty możesz wierzyć swoim idolom, tylko wpierw musisz się dobrze
    "zastanowiać". Nikt nie broni Ci być lemingiem.

> [...]
    > Nie powinno do niego dojść i obiecuję, że nigdy to się już nie powtórzy.
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Przeprowadzimy postępowanie wyjaśniające i wyciągniemy konsekwencje służbowe.
    > https://twitter.com/PiotrZytnicki/status/11869548317
    19784450 ...

    Wybrałeś niewłaściwy wzór, "zygzaczka" i to może powodować u Ciebie
    problemy ze zrozumieniem treści, Jasiu.

    > A to zdanie czytaj ZE SZCZEGÓLNĄ STARANNOŚCIĄ:
    > Nie powinno do niego dojść i obiecuję, że nigdy to się już nie powtórzy.
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Dasz radę?

    Dalej masz, Jasiu, problemy z "wężykiem". Podkreślasz sobie i dalej nie
    rozumiesz tego, że nikogo nie obchodzi stanowisko jakiegoś leminga,
    który jak widać jest Twoim idolem.

    Podkreślaj, aż zrozumiesz... Jasiu.

    Tylko spróbuj wężykiem, Jasiu, to może Ci się w końcu uda. Bo jak widać
    "szlaczek zygzaczek" wprowadza u Ciebie mały dysonans poznawczy.

    Powodzenia.

    P.S.
    Najpierw zorientuj się czy tak naprawdę masz e-mail'a.
    ~~~~~~~~~~~~~~

  • 140. Data: 2019-11-09 21:34:02
    Od: n...@o...pl

    w <qq5hkv$1rsc$1@gioia.aioe.org>, dantes <d...@q...com> napisał(-a):

    > Przyznanie się do winy nie przesądza o winie - tak stanowi prawo stanowione
    > Ustawami, a Ty możesz wierzyć swoim idolom, tylko wpierw musisz się dobrze
    > "zastanowiać". Nikt nie broni Ci być lemingiem.

    Policja stwierdziła, że popełniła błąd. Wierzyć policji czy trollowi z neta,
    hmmm....

    > Dalej masz, Jasiu, problemy z "wężykiem". Podkreślasz sobie i dalej nie
    > rozumiesz tego, że nikogo nie obchodzi stanowisko jakiegoś leminga,
    > który jak widać jest Twoim idolem.

    Ten leming, Grażynko, to rzecznik policji.
    Czytaj go do bólu, aż zrozumiesz -- chociaż widzę że długa droga przed tobą :)
    Miłej lektury!