  • 121. Data: 2019-11-05 22:43:20
    Temat: Re: nowe zwyczaje na sali sądowej
    Od: n...@o...pl

    w <qplvi1$11on$1@gioia.aioe.org>, dantes <d...@q...com> napisał(-a):

    > " - Bo co by to było, gdyby ludzie dowiedzieli się, że tak można"
    > To dobrze, że już nie będą "grymasić".
    > No i od teraz już będą, bez kręcenia nosem, przyjeżdżać do sądu
    > i legitymować wszystkich zgodnie z przepisami prawa stanowionego Ustawami.
    > Ciekawe kiedy przeproszą za "wyjebanie" "połowy" czy też "całej" baterii
    > w gościa zakutego w kajdanki.

    Widzę, że język polski jest dla ciebie kompletnie niezrozumiały. Ukrainiec czy
    Rosjanin?
    Niestety, policja już nie będzie legitymować sędziów :)

    > Czyjeś zdanie w formule "przyznania" nie jest ani obowiązującą
    > interpretacją ani przepisem prawa.
    > To wcale nie znaczy, że nie będzie miało... bo
    > " - ...co by to było, gdyby ludzie dowiedzieli się, że tak można"
    >
    > Widzisz... kiedyś na stronie www pewnego organu państwowego
    > zamieszczone zostało info. o legalności posiadania utworów
    > na tzw. "dozwolony użytek własny" (chodzi o kopie na CD, DVD, HDD)
    > Po pewnym czasie ta informacja zniknęła z ww. strony www
    > na "wyraźne polecenie odgórne".
    >
    > Zastanów się dlaczego... zniknęła.

    Ale zrozumiałeś, że policja przyznała się do błędu i przeprosiła?

  • 122. Data: 2019-11-06 07:37:53
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Tue, 05 Nov 2019 22:43:20 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > Widzę, że język polski jest dla ciebie kompletnie niezrozumiały. Ukrainiec czy
    > Rosjanin?
    > Niestety, policja już nie będzie legitymować sędziów :)

    Ależ oczywiście, że będzie.

    > Ale zrozumiałeś, że policja przyznała się do błędu i przeprosiła?

    Widzę, że wjechałeś na rondo.

    No i co z tego "że policja przyznała się do błędu i przeprosiła"?

    A teraz napisz coś o tym kiedy przeproszą za "wyjebanie" "połowy" czy
    też "całej" baterii w gościa zakutego w kajdanki.

  • 123. Data: 2019-11-06 12:57:48
    Od: n...@o...pl

    w <qptpnb$654$1@gioia.aioe.org>, dantes <d...@q...com> napisał(-a):

    > Ależ oczywiście, że będzie.

    Zlasowałeś sobie mózg tv-pisem? :)

    Andrzej Borowiak
    @BorowiakPolicja
    Bardzo przepraszam panią sędzię Beatę Woźniak za ten incydent z legitymowaniem.
    Nie powinno do niego dojść i obiecuję, że nigdy to się już nie powtórzy.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Przeprowadzimy postępowanie wyjaśniające i wyciągniemy konsekwencje służbowe.
    https://twitter.com/PiotrZytnicki/status/11869548317
    19784450 ...

    > No i co z tego "że policja przyznała się do błędu i przeprosiła"?

    Tzn. że nie miała prawa tego robić i wobec funkcjonariuszy będą wyciągnięte
    konsekwencje służbowe.

    > A teraz napisz coś o tym kiedy przeproszą za "wyjebanie" "połowy" czy
    > też "całej" baterii w gościa zakutego w kajdanki.

    Jeżeli masz jakiś inny problem -- załóż oddzielny wątek.

  • 124. Data: 2019-11-06 13:17:21
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    IMHO policja miała prawo legitymować.
    Tym bardziej, że zastosowali się do prośby o umożliwienie zakończenie rozprawy i
    weszli po.
    Podczas legitymowania osoba powołująca się na immunitet powinna okazać stosowną
    legitymację / zaświadczenie czy co tam mają.
    Choć jeśli rozumiem spór, to sędzia była "umundurowana" w togę, a łańcuch z orłem
    miałby robić za "blachę" policjanta.
    Tyle, że w odróżnieniu od "blachy" orły numerowane nie są i sędziowie również nie
    (choć może by chcieli pod wyrokami).
    Przecież sędziowie np. dla wejścia osobnymi drzwiami do sądu czy do wjechania na
    teren sądu i zaparkowania auta okazują stosowną
    legitymację (przynajmniej do czasu aż ochrona zna ich dobrze z widzenia) nie czyniąc
    problemu.
    Chyba czyjeś ego gra.

    -----

  • 125. Data: 2019-11-06 13:39:56
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 06.11.2019 o 13:17, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Podczas legitymowania osoba powołująca się na immunitet powinna okazać
    > stosowną legitymację / zaświadczenie czy co tam mają.

    ano, w dodatku, zawsze może się zażalić na legitymowanie przez kulsonów:)

  • 126. Data: 2019-11-06 18:09:56
    Od: Runt <r...@a...org>

    W dniu 2019-11-06 o 13:39, kupa u2 pisze:
    > ano, w dodatku, zawsze może się zażalić na legitymowanie przez kulsonów:)
    Tutaj też pajacujesz? ;-)))
    --
    Runt

  • 127. Data: 2019-11-06 18:45:43
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 06.11.2019 o 18:09, ubecki dureń Runt pisze:
    > Tutaj też pajacujesz?

    nie udawaj większego durnia niż jesteś ubecki durniu:))))))))))))))))

  • 128. Data: 2019-11-06 23:47:20
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-11-06 o 18:09, Runt pisze:
    > Tutaj też pajacujesz? ;-)))

    A Ty co robisz? Nie pajacuj.

    --
    animka

  • 129. Data: 2019-11-07 06:52:59
    Od: Runt <r...@a...org>

  • 130. Data: 2019-11-07 06:53:42
    Od: Runt <r...@a...org>

    W dniu 2019-11-06 o 23:47, Animka pisze:

    > A Ty co robisz? Nie pajacuj.

    Zapraszam na psp. Będziesz mógł podziwiac swego idola u2.

    --
    Runt