  • Data: 2019-12-05 08:18:58
    Temat: Re: nowe zwyczaje na sali sądowej
    Od: dantes <d...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 04 Dec 2019 12:03:56 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > Kłamiesz plebsiku, że była takie uzasadnienie.

    Było. Ale " - Nie musisz wszystkiego rozumieć", no i wiedzieć
    będziesz dłużej miotał się.

    > Słusznie -- już dawno powinieneś zostać spuszczony na drzewo prostować banany.

    Łał. Nie wiem jak inni ale ja jestem wstrząśnięty.

    > Sukces będzie jak przeczytasz i wykujesz to uzasadnienie:
    >
    > Andrzej Borowiak
    > @BorowiakPolicja
    > Bardzo przepraszam panią sędzię Beatę Woźniak za ten incydent z legitymowaniem.
    > Nie powinno do niego dojść i obiecuję, że nigdy to się już nie powtórzy.
    >
    > Dasz radę bez podkreślenia??

    Wystarczy, że ty dałeś radę,
    wszak nikt nie broni ci być lemingiem.
    No i jak widzimy obeszło się bez "zygzaczka".
    Zatem znowu mamy sukces.
    Nie poddawaj się.

    A skoro wjechałeś na rondo, zatem
    powodzenia.