  • Data: 2019-12-23 09:53:05
    Temat: Re: nowe zwyczaje na sali sądowej
    Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    dantes <d...@q...com> napisał(-a):

    > Podaj treść "orzeczenia" to przyswoimy sobie całą grupą.

    Nie musisz wszystkiego wiedzieć.

    > Ale wężyk (żmija zygzakowata) to twoja specjalność, jakbyś zapomniał.
    > Skoro ty przyswajałeś z zygzaczkiem, to nie znęcaj się nad innymi
    > i też podkreśl, bo nie wiem, którego fragmentu wg. ciebie nie zrozumiałem.

    Nie zamęczaj już swoją nieporadnością -- po prostu bądź w końcu samodzielny i
    spróbuj zrozumieć (z wężykiem czy bez).

    > Daj znać jak już zrozumiesz: "co by było gdyby ludzie dowiedzieli się, że
    > tak można", tj. wzywać policję w celu ustalenia tożsamości urzędnika, który
    > obraził wzywającego policję.

    Twoje imaginacje dotyczące rzekomych wyroków to twój problem -- zamęczaj nimi
    swojego lekarza. On pomoże.
    Może także w zrozumieniu tego co powyżej.

    Z okazji świąt życzę więcej warzyw, mniej gamoniowania :)