  • 1. Data: 2005-08-23 10:21:40
    Temat: nowa ustawa a aplikanci prokuratorscy
    Od: "chiniol" <p...@g...com>

    No wlasnie nie wiem jak jest z aplikantami prokuratorskimi.

    Z ustawy jasno nie wynika ze po zdanym egzaminie po aplikacji mozna
    swobodnie wpisac sie na liste np adwokatow. Wg mnie trzeba najpierw dostac
    angaz na chocby 1 dzien a nie jak z aplikantami sedziowskimi ze wystarczy
    zdany egzamin.

    To jak to jest?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-08-23 11:05:23
    Temat: Re: nowa ustawa a aplikanci prokuratorscy
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    chiniol napisał(a):
> [...]
    > angaz na chocby 1 dzien a nie jak z aplikantami sedziowskimi ze wystarczy

    Ty weź przeczytaj ustawę, a później pytaj.

    --
    Koniec dyskusji nie oznacza, że przyznałem
    Ci rację. ;-)

    W adresie e-mail zamień wodę na tlen.
    GG: 4494911 Tlen: stern75

  • 3. Data: 2005-08-23 11:12:42
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "chiniol" <p...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > angaz na chocby 1 dzien a nie jak z aplikantami sedziowskimi ze wystarczy

    art 66 zn. 1 pkt 2 -> osoby, ktore zdaly egz. sedziowki, _prokuratorski_
    lub notarialny sa zwolnione z wymogu odbycia aplikacji i zlozenia egz.
    adwokackiego.

    Jasniej chyba nie mozna...

  • 4. Data: 2005-08-23 11:49:26
    Od: "chiniol" <p...@g...com>

    > art 66 zn. 1 pkt 2 -> osoby, ktore zdaly egz. sedziowki, _prokuratorski_
    > lub notarialny sa zwolnione z wymogu odbycia aplikacji i zlozenia egz.
    > adwokackiego.
    >
    > Jasniej chyba nie mozna...

    http://www.kp.pis.org.pl/inicjatywy/ustawa-27.htm

    no tu jest "troszke" inaczej

    gdzie jest tekst jednolity ustawy???

  • 5. Data: 2005-08-23 11:54:45
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    chiniol napisał(a):

    > gdzie jest tekst jednolity ustawy???

    ale nie jestes aplikantem prokuratorskim, prawda?

    a jeśłi tak, weź się nie przyznawaj.

  • 6. Data: 2005-08-23 11:55:56
    Od: "chiniol" <p...@g...com>

    nie jestem

    podaj linka

  • 7. Data: 2005-08-23 11:56:15
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    > http://www.kp.pis.org.pl/inicjatywy/ustawa-27.htm
    >
    > no tu jest "troszke" inaczej
    >
    > gdzie jest tekst jednolity ustawy???

    We wczorajszej Rz-plitej.

  • 8. Data: 2005-08-23 11:56:27
    Od: "chiniol" <p...@g...com>

  • 9. Data: 2005-08-23 12:01:40
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > art 66 zn. 1 pkt 2

    Ustawy o adwokaturze of korz. Przez znowelizowane ustawy o radcach pr. i
    notariacie jeszcze nie przebrnalem.

  • 10. Data: 2005-08-23 12:04:22
    Od: "chiniol" <p...@g...com>

    ludzie to naprawde sa chamy i prostaki

    zamiast pomoc znalezc w necie tekst jednolity to jakies teksty o
    niedoszlych/doszlych aplikantach pisza

    zal Ci pewnie dupe sciska co Macin?

    hehe