  • 11. Data: 2005-08-23 12:08:26
    Temat: Re: nowa ustawa a aplikanci prokuratorscy
    Od: "chiniol" <p...@g...com>

    juz sobie znalazlem, mieliscie racje, mialem stary projekt

    pozdrawiam

    http://ks.sejm.gov.pl/proc4/ustawy/1694_u.htm

  • 12. Data: 2005-08-23 13:00:09
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    chiniol napisał(a):
    > ludzie to naprawde sa chamy i prostaki
    >
    > zamiast pomoc znalezc w necie tekst jednolity to jakies teksty o
    > niedoszlych/doszlych aplikantach pisza

    bo w tym kraju od uchwalania ustaw jest parlament,
    wiec szansa na znalezenie tekstu ustawy są na stronach sejmu.

    poslugiwanie sie tekstem ze strony partii politycznej jest hmmm, dziwne.

    > zal Ci pewnie dupe sciska co Macin?

    a z jakiego powodu?

    --
    Koniec dyskusji nie oznacza, że przyznałem
    Ci rację. ;-)

    W adresie e-mail zamień wodę na tlen.
    GG: 4494911 Tlen: stern75