  • 11. Data: 2011-06-03 12:17:47
    Temat: Re: no tojuż wiemy, że mordowanie ludności cywilnej jestcacy
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.06.2011 14:14, Danusia pisze:

    > Tak!
    > Mundur wystarczy aby odróżnic żołnierza od cywilnego bandyty (np. Ciebie).

    Aha, czyli wg. ciebie hitlerowcy mieli rację nazywając polskich
    partyzantów mianem "polnishe banditen"...

  • 12. Data: 2011-06-03 12:19:42
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Ława napisa?(a):

    > Aha, czyli wg. ciebie hitlerowcy mieli rację nazywając polskich
    > partyzantów mianem "polnishe banditen"...

    Z punktu widzenia mieszkanca afganskiej wioski jaka jest roznica miedzy
    zolnierzem, ktory nosi trupia czaszke na czapce a takim, ktory ma taka
    na rekawie?

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 13. Data: 2011-06-03 12:22:18
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.06.2011 14:19, januszek pisze:
    > Andrzej Ława napisa?(a):

    > Z punktu widzenia mieszkanca afganskiej wioski jaka jest roznica miedzy
    > zolnierzem, ktory nosi trupia czaszke na czapce a takim, ktory ma taka
    > na rekawie?

    Twierdzisz, że polscy partyzanci i w ogóle cały polski ruch oporu cały
    czas chodził, także za dnia i w środku miasta, w czymś co spełniało
    definicję munduru?

  • 14. Data: 2011-06-03 12:45:41
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Ława napisa?(a):

    > Twierdzisz, że polscy partyzanci i w ogóle cały polski ruch oporu cały
    > czas chodził, także za dnia i w środku miasta, w czymś co spełniało
    > definicję munduru?

    Miałem na myśli coś innego, że trupia czaszka i skrzyżowane szable na
    czarnym tle są nieformanym znakiem kompanii, której żołnierze brali
    udział w ostrzale Nangar Khel i taką naszywkę noszą na rękawach
    mundurów. Zródło: http://wyborcza.pl/1,107491,5496221,.html

    j.

  • 15. Data: 2011-06-03 18:06:18
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 3 Jun 2011 14:14:05 +0200, Danusia napisał(a):

    > Mundur wystarczy aby odróżnic żołnierza od cywilnego bandyty (np. Ciebie).

    No patrz... a jak kiedyś czytałem konwencję o jeńcach to nic nie było o
    obowiązku noszenia mundurów.
    A może Ty myślisz że żołnierze noszą mundury polowe żeby wróg wiedział że
    może do nich strzelać? Tylko dlaczego stosują barwy maskujące ;-)

    Henry

    P.S. Na co dzień noszę ubranie które jest identyczne z mundurem polowym us
    army, tylko bez oznaczeń. Jestem żołnierzem? A może chociaż pół-żołnierzem?
    albo pół-bandytą? ;-)

  • 16. Data: 2011-06-03 18:11:19
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Danusia" napisał w wiadomości grup

    >Dlatego takie wypowiedzi jak Piotrka uważam za dalece nieodpowiednie

    Zgadza się. Nawet tytułu wątku nie potrafił prawidłowo napisać. Dekiel.

  • 17. Data: 2011-06-06 09:20:09
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Fri, 3 Jun 2011 20:06:18 +0200, Henry(k) napisał(a):

> [...]
    > army, tylko bez oznaczeń. Jestem żołnierzem? A może chociaż pół-żołnierzem?

    Jesteś ćwierć-mężczyzną, a nawet całą pidą :)
    Teraz łazisz w moro, a jak był czas kiedy mogłeś nosić PRAWDZIWY mundur
    (obojętnie czy to polowy czy galowy), to srałeś w majty i załatwiałeś
    okulistę/psychiatrę/straż/pogotowie itp odroczenia - byleby tylko nie nosić
    MUNDURU.
    A teraz z ciebie macho i kozak bo łazisz w jakimś importowanym z chin
    mundurku ;P