  • 51. Data: 2013-07-19 00:51:24
    Temat: Re: no to mamy jak w USA... odszkodowania za bycie idiota
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-07-19 00:11, witek pisze:
    > masz dzieci, czy tez jestes z ambony?
    A ma to dla Ciebie jakieś większe znaczenie? :->

    Maciek

  • 52. Data: 2013-07-19 01:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Drogi idioto, bo łagodniej ciebie nazwać nie można, dzieci własnych nie
    > mam, ale dziećmi zdarzało mi się i zdarza opiekować. I w odróżnieniu
    > od ciebie wiem jak się do tego brać tak by nie kończyło się to
    > złamaniem jak u ciebie po tym rzekomym "potknięciu".

    Chcesz powiedzieć że odpowiednia opieka nad dzieckiem implikuje brak tego
    typu sytuacji jak złamanie itp?

    > Jak widać na twoim przykładzie spłodzenie dziecka nie stanowi
    > skutecznego egzaminu kompetencji w zakresie opieki nad dziećmi.

    Opieka raz na jakis czas równiez nie stanowi.

    > Nie wiem, co ma do opieki nad dziećmi posiadanie małżonki, ale jeśli
    > musisz wiedzieć zdarzało miałem żonę... niejedną... niekoniecznie
    > swoją ;->

    Juz któryś raz widze te frazę u Ciebie - zapisujesz sobie to jako powód do
    dumy, ze jakas obca zona cię chciała? Czy o co chodzi?
    nie od dziś wiadomo, ze czyjąś zone poderwac dośc łatwo.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

  • 53. Data: 2013-07-19 01:05:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Budzik wrote:

    > Juz któryś raz widze te frazę u Ciebie - zapisujesz sobie to jako powód do
    > dumy, ze jakas obca zona cię chciała? Czy o co chodzi?
    > nie od dziś wiadomo, ze czyjąś zone poderwac dośc łatwo.

    kazdy prawiczek chce sie czyms pochwalic.

  • 54. Data: 2013-07-19 01:06:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maciek wrote:
    > A ma to dla Ciebie jakieś większe znaczenie? :->

    chce wiedziec skad wziales teze, ze dzieci sa przewidywalne.

  • 55. Data: 2013-07-19 01:50:28
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-07-19 01:06, witek pisze:
    > chce wiedziec skad wziales teze, ze dzieci sa przewidywalne.
    Z doświadczenia. Jeśli kogoś znasz, to wiesz czego się możesz
    spodziewać. Wiem, które mogę spuścić z oka, bo do gęby nic nie weźmie,
    które trzeba mieć na oku cały czas, a które najlepiej na rękach itd itp.

    Maciek

  • 56. Data: 2013-07-19 08:17:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-19 00:09, witek pisze:

    > Juz ci wytlumaczyli, ze czasami nie mozesz.

    A ja przede wszystkim nie widzę powodu, aby dziecko chować "pod kloszem"
    i nie brać go nawet na zakupy.

    --
    Liwiusz

  • 57. Data: 2013-07-19 08:57:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maciek wrote:
    > Z doświadczenia. Jeśli kogoś znasz, to wiesz czego się możesz
    > spodziewać. Wiem, które mogę spuścić z oka, bo do gęby nic nie weźmie,
    > które trzeba mieć na oku cały czas, a które najlepiej na rękach itd itp.

    czyli jeszcze jestes na etapie "wydaj mi sie ze wiem".

  • 58. Data: 2013-07-19 09:15:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.07.2013 01:00, Budzik pisze:

    > Chcesz powiedzieć że odpowiednia opieka nad dzieckiem implikuje brak tego
    > typu sytuacji jak złamanie itp?

    Nie w przypadku 2-latka (jak omawiana ofiara "Kreta")

    > Opieka raz na jakis czas równiez nie stanowi.

    Ale skuteczna i bezstratna opieka to już owszem ;)

    > Juz któryś raz widze te frazę u Ciebie - zapisujesz sobie to jako powód do
    > dumy, ze jakas obca zona cię chciała? Czy o co chodzi?

    Nie, jako złośliwość w stosunku do głąba, który myśli że jak ma
    oficjalną żonę i spłodził dziecko, to już wie jak właściwie zająć się
    żoną i dzieckiem.

    > nie od dziś wiadomo, ze czyjąś zone poderwac dośc łatwo.

    Och, w moich przypadkach to było odwrotnie ;)

    I sedno tkwi w tym, że taki głupek "zaobrączkuje" kobietę, a potem
    przestaje o nią dbać. Albo spłodzi dziecko, a potem traktuje je jak
    Paris Hilton torebkowego pieska - ciąga dzieciaka wszędzie ale tak na
    prawdę ma go w nosie i nie pilnuje.

  • 59. Data: 2013-07-19 09:15:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.07.2013 01:05, witek pisze:

    > kazdy prawiczek chce sie czyms pochwalic.

    Twój ojciec jest prawiczek ;->

  • 60. Data: 2013-07-19 09:21:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.07.2013 00:09, witek pisze:

    > Nie mozesz.
    > Mozesz co najwyzej zmniejszyc ryzyko.
    > Cela reszta to totolotek.

    Czytać też nie umiesz?

    Przecież wyraźnie zgodziłem się, że WSZYSTKIEGO nie da się przewidzieć.
    Ale przed OCZYWISTYMI błędami można się uchronić - chociażby wiadomo, że
    mały dzieciak postawiony obok półki z towarami zaraz zacznie coś z tymi
    towarami kombinować. To jest OCZYWISTE dla każdego, kto ma jakieś
    doświadczenie z dziećmi oraz rozum.

    > Juz ci wytlumaczyli, ze czasami nie mozesz.

    Nieprzekonywująca.

    > moglby pilnowac lepiej.

    W tym przypadku ewidentnie dziecko nie było pilnowane przez żadnego z
    rodziców.