  • Data: 2013-08-09 20:22:04
    Temat: Re: no i uciekl...
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, 9 August 2013 16:24:59 UTC+2, Andrzej Lawa wrote:

    > Jak ty mało wiesz o życiu... I o prawach fizyki.

    Rozumiem że przykładając tę samą siłę to 1kg pięści i 2kg pięści osiągnę w tym samym
    czasie tę samą prędkość?

    > Ależ ma.

    Wytłumacz proszę co?

    > No to udowodnij, że nie istnieją magiczne niewidzialne, różowe
    > jednorożce. Jeśli nie udowodnisz - musisz mi wierzyć na słowo, że
    > istnieją. (wg twojej "logiki")

    Proste, jeżeli są niewidzialne to nie mogą być różowe, więc nie istnieją :)

    > Ważne, bo ta odpowiednio duża siła jest różna. Liczba też jest ważna -
    > np. pięć a pięćset.

    Załóżmy sferyczną głowę ;)

    Ok, aby zakończyć tę bezprzydmiotową dyskusję, podzielę się źródłem mej wiedzy. Jest
    to film wyprodukowany przez Discovery, pt. Anatomia Sztuk Walki (do obejżenia
    http://www.ekino.tv/film,anatomia-sztuk-walki-2008,1
    3561.html) gdzie zbadano (między innymi) siłę uderzenia boksera i stwierdzono że siła
    takiego ciosu może zabić. (to może być w kolejnej części tego filmu, oglądałem to już
    dosyć dawno temu)

    AdamK