  • 1. Data: 2004-05-20 20:09:17
    Temat: niezdolnosc do pracy - definicja
    Od: "p" <l...@o...pl>

    witam.
    czy ktos moglby mnie oswiecic i podac def. niezdolnosci do pracy?
    ew. jakis adres abym sobie sam poczytal.
    jakies podzialy, kto moze orzekac itp. informacje na poziomie
    szkolno-akademickim :)

    z gory dziekuje za pomoc
    Przemek

  • 2. Data: 2004-05-20 21:07:24
    Temat: Re: niezdolnosc do pracy - definicja
    Od: "KRF" <x...@x...xx>

    Użytkownik "p" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ew. jakis adres abym sobie sam poczytal.

    http://tinyurl.com/3a3jx

    To plik pdf. Interesują cię artykuły 12, 13 i 14.

  • 3. Data: 2004-05-21 20:17:37
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

    Użytkownik "KRF" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "p" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > http://tinyurl.com/3a3jx
    >
    > To plik pdf. Interesują cię artykuły 12, 13 i 14.

    konieczne wciągnij też
    SN II UKN 326/98

    SN II UKN 99/00

    SN II UKN 134/00