  • Data: 2006-12-05 14:19:48
    Temat: Re: niewypłacanie średniej urlopowej
    Od: "mo" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jotte":
    > KP nie przewiduje czegoś takiego jak "średnia urlopowa". BTW: czy
    jesteście
    > zatrudnieni jako nauczyciele, czy w innym charakterze? Czy ta "firma" to
    > organ prowadzący? Sporo niewiadomych.

    Organ prowadzący: STO, szkoła społeczna z uprawnieniami szkoły publicznej.
    Jesteśmy na etetach nauczycielskich i jesteśmy nauczycielami :).

    > KP określa wysokość dodatków za pracę w godzinach nadliczbowych (art.
    > 151^1). Ciekawe, czy je wam wypłacają?

    Tak.

    BTW. Nasuwa mi się jeszcze jedno pytanie. Czy organ prowadzący szkołę, może
    ot tak sobie uznać, że będzie nas zatrudniał w oparciu o KP, a nie Kartę
    Nauczyciela? Czy może zwyczajnie zakomunikować, że "u nas Karta Nauczyciela
    nie obowiązuje" - patrz wyżej - typ szkoły. Być może to pytanie powinienem
    skierować na grupę pl.soc.edukacja.szkola?
    mo