    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niewykrycie sprawcy wykroczenia
    Date: Wed, 13 Sep 2023 16:38:25 +0200

    W dniu 13.09.2023 o 16:26, Wiesiaczek pisze:

    > Przestępstwa. Umiesz czytać? Zacytowałem artykuł KK.

    Zacytowałeś, ale niezbyt mądrze. Wątek jest o jakimś nagranym
    wykroczeniu drogowym. Na siłę wpasowałeś w to jakieś drzwi, ale nie
    wiem, czy w ogóle piszesz o drzwiach (tylko czemu tu), czy o tym
    wykroczeniu i tylko tak wplatasz czasem drzwi.

    > To Ty promujesz nasze pierdolone prawo. Pomroczności jasne i inne
    > pierdoły.

    Czyli jednak ono jest również Twoje?

    > Nie musieli się zmawiać, mają ten sam cel, żeby się obywatel odjebał
    > i nie zawracał dupy. Ich zresztą pytaj.

    Po co zatem - skoro masz takie stanowisko - szedłeś w ogóle i komuś
    zawracałeś głowę?

    > Jakiś tępy jesteś? Pisałeś o policji to odpisałem o policji. Ogarnij
    > się!

    Chwała Bobu,m ze o Straży Pożarnej nie wspomniałem, bo byśmy mieli tu
    wzmiankę, że mało wody leją.

    --
    (~) Robert Tomasik