  • Data: 2023-09-13 16:36:13
    Temat: Re: niewykrycie sprawcy wykroczenia
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.09.2023 o 16:29, Wiesiaczek pisze:

    > Owszem.
    > Najpierw mnie odesłali z komendy do dzielnicowego a tam się
    > dowiedziałem, że muszę zapierdalać z powrotem, bo to komenda na
    > obowiązek przyjąć zawiadomienie.
    > Ogólnie bardzo śmieszne.

    A najśmieszniejsze jest to, w jaki sposób spławiają petentów.
    Dyżurny oświadcza że odpowiedzialny funkcjonariusz jest "w terenie" i
    żeby próbować dodzwonić się później.

    Jak się okazało, ten funkcjonariusz był w tym czasie na urlopie i miał
    wrócić do pracy po Nowym Roku.
    A zawiadomienie było przed świętami.
    Tak chuje się obchodzą z petentem.

    No ale napieraj, broń, walcz w imieniu tych palantów! :)

    --
    Wiesiaczek - dziś z Djerby - Tunezja
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: