    From: Jacek <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nieuprawnione linkowanie zakazane!!!!!
    Date: Tue, 09 Jul 2002 23:07:56 +0200

    Jak mozna wyslac do Wprost uwagi do twojego komentarza.
    Niestety tekst jest bardzo uczniowski, powierzchnowny i wprowadzajacy
    w blad.

    Nieuprawnione podawanie linkow www na swojej stronie www do cudzych
    stron www zawsze bylo nielegalne, a jak w ogole ktokolwiek moze sie
    osmielac dopuszczac, ze dzialania nieuprawnione byly prawnie
    dopuszczalne.
    Kolejne zdanie:
    "
    Uwaga! Duńczycy delegalizują internet!
    "

    Jak w ogole mozna tak napisac i obrazac Krolowa i obywateli Danii.
    Przestrzeganie prawa w Zjednoczonej Europie to norma
    a nie wybryk natury.
    Dunczycy kierujac sie normami prawa, przywracaj poszanowanie prawa w
    internecie i jego przestrzeganie.

    Kolejne zdanie:
    "
    Linki (inaczej: odsyłacze) są jedną z podstaw działania internetu.
    "

    Nieuprawnione linki nie sa zadna podstawa dzialania internetu, ani nigdy
    nia nie byly.
    Zawsze obowiazywala zasada, ze zamierzajac umiescic na strojej stronie
    www link do cudzej strony, nalezalo uzyskac zgode tamtej osoby.

    cytat:
    "
    Zdelegalizują linkowanie?
    Czy linkowanie w Polsce zostanie stanie się nielegalne? Sąd w Danii
    wydał precedensowy wyrok w tej sprawie. Przepisy Danii bazują na
    regulacjach UE, więc...

    Uwaga! Duńczycy delegalizują internet!

    Linki (inaczej: odsyłacze) są jedną z podstaw działania internetu. Jeśli
    uzna się linkowanie za nielegalne - konsekwentnie - należy uznać za taki
    również sam internet, bo trzeba by zdelegalizować lwią część ruchu w
    sieci.
    "

    Nic nie trzeba delegalizowac, nic nie trzeba uznac.
    Trzeba jechac do Stanow na nauke przestrzegania prawa internetowego.

    Nieuprawnione linkowanie nigdy nie bylo prawnie dozwolone,
    zatem niczego nie trzeba delegalizowac.

    To ze lurker chcial zarobic na klikach, umieszczajac na swojej stronie
    1000 adresow www popularnych stron i 100 banerow reklamowych
    to od tego jest policja, aby sciagala przypadki naruszania praw
    autorskich, od tego jest parlament aby uchwalil Prawo Internetowe,
    aby proikuratura z urzedu sciagal przypadki naruszania praw autorskich w
    internecie.

    Polska sie integruje z Unia Europejska i zobowiazala sie wielostronnymi
    umowami i miedzynardowymi konwencjami do przestrzegania praw autorskich
    i ochrony wlasnosci intelektualnej, takze w internecie.

    Komentarze, sugerujace , ze przestrzeganie prawa w internecie moze
    prowadzic do "zdelegalizowania czesci ruchu w sieci"
    jest nieuprawnione.
    Jezeli komunikacja internetowa opiera sie na naruszaniu prawa,
    to przestrzeganie prawa w zadnym stopniu nie wplynie na zaden ruch w
    sieci. Nieuprawnione linki zawsze byly nielegalne, a zatem braw podstaw
    do twierdzen o jakimkolwiek delegalizowaniu czegos co nigdy nie bylo
    legalne.

    Jaki adres ma redaktor Krol, bo nie chcialbym dopuscic do
    rozpowszechniania powyzszych i kolejnych niescislosci
    i pilnie przeslac mu recenzje do komentarza we Wprost.

    Jacek

    Piotr 'VaGla' Waglowski wrote:

    > Oto i komentarz:
    > http://www.wprost.pl/index.php?opcja=news&id_newsa=1
    3010
    > zreszta tez jest u mnie, nieco ostrzejszy i innym jezykiem.
    > pozdrawiam
    >
    > --
    Jacek
    --
    World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
    fit to solve NP problems (knapsack algorithm).