  • 21. Data: 2005-09-01 17:40:49
    Temat: Re: niesplacany kredyt, powiadomienie pracodawcy
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Heming wrote:
    > Jasne. A jak pracownik jest rozwodnikiem to znaczy, ze bedzie niewierny
    > firmie! ;D

    No, a ten, co poprosi o urlop na okoliczność śmierci w rodzinie, to
    pewnie jakiś mało żywotny. To w ogóle lepiej żadnej pracy mu nie dawać,
    bo jeszcze umrze w trakcie ;)
    --
    MArta
    m...@N...pl

  • 22. Data: 2005-09-01 17:45:33
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Stasio Podróżnik wrote:
    > Ale zwyczajowo pracodawcy krzywo się na takie klocki patrzą.
    Zwyczajowo? Chyba jeśli w firmie obowiązuje prymitywna kultura
    organizacyjna, a przełożony nie zna ludzi, z którymi pracuje.
    Swoją drogą, jeśli masz taki obraz rynku pracy, to może najwyższy czas
    zmienić swoją firmę.

  • 23. Data: 2005-09-01 21:25:34
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Marta Wieszczycka napisał(a):

> [...]
    > organizacyjna, a przełożony nie zna ludzi, z którymi pracuje.
    > Swoją drogą, jeśli masz taki obraz rynku pracy, to może najwyższy czas

    Heh ... niewiedza wyziera z Twoich postów potwornie.

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT1200

  • 24. Data: 2005-09-01 23:41:21
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    Andrzej Lawa <dekdh2$tdc$1@opal.futuro.pl> Thursday 25 of August 2005 14:28

    > Nie martw się - takimi zajmie się Policja Obyczajowa oraz specjalne
    > oddziały Gietrych Jugend ;-

    Kaczorjungen ;)

    --
    Rafał Maj

  • 25. Data: 2005-09-05 22:20:12
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Stasio Podróżnik wrote:

    > Heh ... niewiedza wyziera z Twoich postów potwornie.

    Ty masz inne doświadczenia, ja inne. Skoro twierdzisz, że to ma coś
    wspólnego z niewiedzą, to może poczytaj trochę o syndromie wyuczonej
    bezradności.