  • 11. Data: 2004-03-28 20:21:40
    Temat: Re: niesluszne oskarzenie i wiezienie POMOCY
    Od: "lord" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl> napisał w wiadomości
    news:c479pt$9uv$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > bezplatna porade do najblizszej kliniki prawa. To formula udzielania
    > bezplatnych porad przez studentow prawa pod nadzorem ich uniwersyteckich
    > wykladowcow. Adres znajdziesz na wydziale prawa najblizszej uczelni.
    > Przed rozpoczeciem postepowania sadowego mozesz wnioskowac o bezplatna
    pomoc
    > adwokata z urzedu, co warto zrobic, choc aktywnosc takich adwokatow
    > zazwyczaj jest mizerna (ale lepszy cyc niz nic..)
    >

    > --
    > pozdrawiam:-) Marek
    >
    > Dziekuje Bardzo za wszystkie odpowiedzi; caly czas wierze ze niewinnego
    czlowieka nie mozna skazac; za cos czego nie zrobil.

  • 12. Data: 2004-03-28 20:34:41
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    lord wrote:
    > Użytkownik "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl> napisał w wiadomości
    [ciach]

    > Dziekuje Bardzo za wszystkie odpowiedzi; caly czas wierze ze
    > niewinnego czlowieka nie mozna skazac; za cos czego nie zrobil.

    W więzieniach siedza tylko niewinni ludzie.

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 13. Data: 2004-03-28 20:48:12
    Od: "leon" <L...@i...pl>

    > sprawa miala miejsce przeszlo pol roku temu; a kobieta miala w torebce;
    > ogromna sume pieniedzy (przeszlo 100tys zl)

    moze ja jestem dziwny ale policja uwierzyla ze kobieta nosi ze soba w
    torebce ponad 100 tys ???

    trzeba byc nienormalnym aby cos takiegop robic, rownie dobrze mogla sama
    ukrasc i teraz szuka naiwnego.

    leon

  • 14. Data: 2004-03-28 21:28:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    leon wrote:

    > moze ja jestem dziwny ale policja uwierzyla ze kobieta nosi ze soba w
    > torebce ponad 100 tys ???
    >
    > trzeba byc nienormalnym aby cos takiegop robic, rownie dobrze mogla sama
    > ukrasc i teraz szuka naiwnego.

    Słuszna uwaga. Poza tym 100'000 w torebce? Nawet jeśli to będą banknoty
    po 200 PLN, to by dało 500 banknotów. To chyba dość spory plik papieru...

    Coś mi śmierdzi.

    Poza tym gdyby ktoś ukradł 100'000 to chyba by się to jakoś dało
    zauważyć - bo nie uwierzę w wykorzystanie tego jako podpałki ;)

  • 15. Data: 2004-03-28 22:23:15
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Użytkownik "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl> napisał w wiadomości

    > Jesli jestes mlodym czlowiekiem, to koniecznie wez adwokata.

    A staremu papuga nie pomoże?

    > Areszty pelne sa mlodych
    > ludzi, ktorzy skradli koledze telefon komorkowy albo dali mu w gebe.

    Pewnie lepiej ich pochwalić, że są cacy.

    > Jesli nie stac Cie na adwokata w postepowaniu przygotowawczym idz po
    > bezplatna porade do najblizszej kliniki prawa.

    Stać - ma 100.000

  • 16. Data: 2004-03-29 01:50:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcyś wrote:

    > Stać - ma 100.000

    Umm... To się chyba pomówienie nazywa?

  • 17. Data: 2004-03-29 07:18:58
    Od: "leon" <L...@i...pl>

    > Słuszna uwaga. Poza tym 100'000 w torebce? Nawet jeśli to będą banknoty
    > po 200 PLN, to by dało 500 banknotów. To chyba dość spory plik papieru...
    na upartego by weszlo, ale ciagle pozostaj epytanie czemu nosi ze soba
    szmal, od czegos sa przeciez karty kredytowe.

    > Coś mi śmierdzi.
    zaplanowac cos takiego nie jest trudne, biezrze sie komorke z aparatem
    cyfrowym (lub sam aparat) robi zdjecie auta i kierowcy a nastepnie pozoruje
    napad (wybicie szyby) - przez pol roku (czemu tak dlugo to trwalo?? ) mozna
    facjate kierowcy wryc n apmiec ze rozpozna sie w kazdych warunkach

    leon

  • 18. Data: 2004-03-29 12:54:32
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>

    > czlowieka nie mozna skazac; za cos czego nie zrobil.

    Przykro mi, ale nie znasz zycia. To gra pomiedzy stronami, prokuratorem,
    sedzia a adwokatami. Czasami prawda obiektywna dla nikogo z nich nie ma
    znaczenia. A w puszkach siedza w wiekszosci niewinni...

    --
    pozdrawiam:-) Marek

  • 19. Data: 2004-03-29 12:56:43
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>

    Użytkownik "Marcyś" <m...@x...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl> napisał w wiadomości

    > A staremu papuga nie pomoże?

    Pomoze. Nie zrozumiales, chodzi o to, ze mlodego inaczej traktuje policja i
    prokurator. Dla nich kazdy malolat to przestepca.

    > Pewnie lepiej ich pochwalić, że są cacy.

    Nie pochwalic, tylko zamiast zamykac na nasz koszt w wiezieniach zasadzac
    wysokie grzywny i prace publiczne.

    > Stać - ma 100.000

    Marcys, ty jestes kretynem, czy podszywasz sie pod kretyna?

    --
    pozdrawiam:-) Marek

  • 20. Data: 2004-03-29 12:59:01
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>

    wiadomości news:c47vd6$dke$1@news2.ipartners.pl...

    > Umm... To się chyba pomówienie nazywa?

    Oczywiscie. "Marcys" z checi zaistnienia na grupie popelnil przestepstwo
    znieslawienia. Jak najbardziej da sie wygrac w sadzie i skasowac
    odszkodowanie. Najlepiej umowic sie z adwokatem, ze wezmie 50% zasadzonego
    zadoscuczynienia. Wtedy Marcys ma przechlapane i nauczy sie najpier myslec,
    a potem wysylac maile na liste. Najlepiej zreszta, jakby nie wysylal, bo nie
    ma nic istotnego do powiedzenia.

    --
    pozdrawiam:-) Marek