    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nieprawidłowe zaliczenie aresztu na poczet kary
    Date: Tue, 28 Dec 2004 19:55:51 +0100

    Użytkownik "Faust" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cqr9ls$hsn$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Zadyma z zaliczeniem tego aresztowania może być wynikiem podzielenia tej
    sprawy. Pewnie 18 miesięcy był pozbawiony do sprawy, w której wyrok
    utrzymano w mocy, zaś później tę sprawę wyłączono i pozostały okres
    przebywał aresztowany do tej drugiej sprawy. W tej drugiej sprawie nie
    został uniewinniony, tylko akta odesłano do ponownego rozpatrzenia, więc
    chwilowo nie mam pomysłu, jak to zrobić.

    Co do sprawy włamania, to trudno mi jest powiedzieć, skąd taka zwłoka. 6 lat
    to sporo, jak na nagłe wykrycie sprawcy w sprawie kryminalnej. Trzeba by
    było się zapoznać z aktami. Być może sprawa wisiała na jakąś ekspertyzę.
    Raczej bym się związku z apelacją nie dopatrywał, bo to strasznie dużo osób
    musiało by się włączyć w tę "operację".