  • Data: 2003-10-29 20:21:54
    Temat: Re: niepodpisany mandat (kolej miejska) ??!!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chyba po prostu mnie nie zrozumiałeś. Ja nie imputuję, że Ty lub Twoi
    koledzy szukacie "wyniku" na siłę. Ja po prostu wskazuję na przypadki, gdy
    niestety błędy w trakcie kontroli powodują, że udowodnienie winy
    gapowiczowi jest niemożliwe. Jeśli z Twojego zapisu / protokołu / notatki
    wynika, że jego tożsamość ustaliłeś na podstawie wypowiedzi ustnej to
    podnoszony przed sądem dowód, że podsądny jest osobą, która była
    gapowiczem jest mało poważny. Choćby trzech kontrolerów zeznało to samo,
    to jeśli tylko z czegoś nie będzie wynikać, że oni znają tego jegomościa
    osobiście, to nie przekonasz mnie, że jestem ze 100% pewnością w stanie
    rozpoznać faceta którego widziałeś przez chwilę po roku.