  • Data: 2004-06-04 12:25:23
    Temat: Re: "nie na sprzedaz" - jak to jest?
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    User "Joanna" <y...@p...onet.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:c9pmor$5jm$1@nemesis.news.tpi.pl

    > ostatnio na Allegro pojawil sie problem ze sprzedaza ksiazek z GW "Imie
    > rozy". Wywalaja takie aukcje.
    > Przy okzaji zaczelam sie zastanawiac

    Nie trzeba się zastanawiać, a tylko przeczytać
    , *dokładnie* regulamin sprzedaży obowiązujący
    na Allegro.

    > jak to jest w takiej sytuacji jak cos jest dolaczone do czegos gratis i
    > jest na tym napisane, ze nie mozna sprzedawac oddzielnie (albo, ze w
    > ogole nie mozna sprzedawac - np. probki kosmetykow). Czy taki zapis
    > dotyczy wszystkich?

    Nie wiem jak jest z tą książką, ale na płytkach
    z filmami jest wszystko mówiąca informacja:
    *Nie do sprzedaży, produkt promocyjny* lub
    *Egzemplarz promocyjny - nie na sprzedaż*
    Dostępny wyłącznie z tygodnikiem...

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy.