eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonie chce komus czegos sprzedac, czy to jest dyskryminacja??? › Re: nie chce komus czegos sprzedac, czy to jest dyskryminacja???
    From: "Daniel" <x...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nie chce komus czegos sprzedac, czy to jest dyskryminacja???
    Date: Tue, 18 Jan 2005 11:12:56 +0100

    Użytkownik "bo" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:csij2t$kr2$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > Wiec jesli jestes handlowcem i wystawiles towar na sprzedarz,
    > to zgodnie z art 543 zlozyles oferte.
    > Klient, ktorego krawat Ci nie odpowiada oswiadcza, ze che kupic,
    > i zgodnie z art 70 umowa jest zawarta...
    >
    > reszta nalezy do Ciebie..
    > Mozesz sie nie wywiazac z umowy..
    >
    > A madry po szkodzie obok ceny napiszesz.
    > oferta skierowania jest do ludzi w krawatach, ktore mi siepodobaja.

    Czyli, jezeli przy wystawionej na widok publiczny ofercie sprzedazy napisze
    "pod gwiazdka", ze oferta skierowana jest do konkretnej grupy osob, to wtedy
    odmawiajac sprzedazy osobie spoza tej grupy nie lamie postanowien KC?
    Hmm...troche to dziwne, jezeli np. zaloze restauracje i na drzwiach wywiesze
    napis "Tylko dla bialych", to nie bedzie dyskryminacja, jezeli bede
    wypraszal murzunow i azjatow????