  • Data: 2004-02-05 14:58:15
    Temat: Re: nękanie telefonami-groźby
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    d...@p...com news:Xns9486A0B965D1Ddmicfgpolboxcom@10.7.19.1

    > Udzieliło Ci się, czy chcesz go pobić w sztuce upierdliwości?
    > Moje zdanie o tej osobie jest zbieżne z Twoim,
    > jednak jeżeli nie przestaniesz wszędzie widzieć elity
    > to moje zdanie o tobie stanie zbieżne ze zdaniem o nim.

    Planuje mala strone informacyjna zwiazana z ta tematyka, z braku czasu
    odsylam narazie do starszej wersji - moze pomoze, na pewno nie zaszkodzi.

    Ale masz racje, postaram sie najpierw przygotowac strone ktora bedzie
    pomocna w podobnych sprawach, zanim bede o niej informowal.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"