  • 1. Data: 2004-02-05 12:30:34
    Temat: nękanie telefonami-groźby
    Od: "Ilona" <k...@w...pl>

    chcę wytoczyć sprawę sąsiadce mieszkającej piętro niżej o nękanie
    telefonami, groźby i obrazę.
    jakie kroki mam poczynić, aby efektywnie sprawę zakończyć. nadmieniam, że
    mieszkamy dopiero od pół roku a w poprzednim miejscu zamieszkania nie
    mieliśmy żadnych problemów .
    podadto ta kobieta nęka już od 3 lat rodzinę mieszkającą obok mnie (policja,
    straż miejska, kurator sądowy, telefony do pracy do zwierzchników, telefony
    do szkoły gdzie podaje się za psychologa i donosi na maltretowanie dzieci
    przez rodziców, przesyłanie listów anonimowych z pogróżkami). rodzina ta
    jest w porządku - zgłosili na prokuraturę o popełnienie przestępstwa z art.
    216 par.1 i art. 190, ale nie mają pieniedzy, żeby sądzić się cywilnie.

    do mnie wydzwania w czasie gdy opiekunka pilnuje dzieci oraz do mnie do
    pracy.

    Ilona

  • 2. Data: 2004-02-05 13:07:07
    Temat: Re: nękanie telefonami-groźby
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    k...@w...pl news:bvtctr$c1m$1@atlantis.news.tpi.pl

> [...]
    > prokuraturę o popełnienie przestępstwa z art. 216 par.1 i art. 190,
    > ale nie mają pieniedzy, żeby sądzić się cywilnie.

    Witaj,
    na stronie http://www.raf256.com/arnold/ opisalem moje (i innych osob)
    przejscia z pewnym wariat... czlowiekiem o nie do konca okreslonym stanie
    psychiki, ktory zreszta pisuje czasem na ta grupe.

    Wkrotce planuje uzupelnic strone o jakies porady prawne (Twoj post to juz
    trzecie pytanie na temat grozb karalnych w tym miesiacu, wiec chyba jest
    niestety jakis "sezon" na to).

    PS. nie jestem prawnikiem, informacje zawarete na stronie traktuj jako
    nieoficjalne, a porady - jako moje sugestie

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 3. Data: 2004-02-05 14:55:21
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> niebacznie popelnil

    > opisalem moje (i innych osob) przejscia z pewnym wariat...
    > czlowiekiem o nie do konca okreslonym stanie psychiki,
    > ktory zreszta pisuje czasem na ta grupe.
    Udzieliło Ci się, czy chcesz go pobić w sztuce upierdliwości?
    Moje zdanie o tej osobie jest zbieżne z Twoim,
    jednak jeżeli nie przestaniesz wszędzie widzieć elity
    to moje zdanie o tobie stanie zbieżne ze zdaniem o nim.

    --
    pozdro
    poreba

  • 4. Data: 2004-02-05 14:58:15
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    d...@p...com news:Xns9486A0B965D1Ddmicfgpolboxcom@10.7.19.1

    > Udzieliło Ci się, czy chcesz go pobić w sztuce upierdliwości?
    > Moje zdanie o tej osobie jest zbieżne z Twoim,
    > jednak jeżeli nie przestaniesz wszędzie widzieć elity
    > to moje zdanie o tobie stanie zbieżne ze zdaniem o nim.

    Planuje mala strone informacyjna zwiazana z ta tematyka, z braku czasu
    odsylam narazie do starszej wersji - moze pomoze, na pewno nie zaszkodzi.

    Ale masz racje, postaram sie najpierw przygotowac strone ktora bedzie
    pomocna w podobnych sprawach, zanim bede o niej informowal.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 5. Data: 2004-02-05 16:43:17
    Od: Arek <a...@e...net>

    Ilona rzecze:
    > chcę wytoczyć sprawę sąsiadce mieszkającej piętro niżej o nękanie
    [..]
    > do mnie wydzwania w czasie gdy opiekunka pilnuje dzieci oraz do mnie do
    > pracy.

    Legalnie przeciw niej nic nie zdziałasz. To ewidentnie wariatka.
    Pozwij firmę telekomunikacyjną, która daje jej telefon.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 6. Data: 2004-02-05 19:27:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Ilona" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Przyszło mi do głowy, że możesz spróbować walczyć z nią ekonomicznie. może
    wdawaj się z nią w długie dywagacje telefoniczne. Najlepiej daj jej numer
    na Twoją komórkę. Jak zabuli za rachunek, to przynajmniej z jednego frontu
    zrezygnuje.

    niestety na ludzi chorych nie ma lekarstwa. Możecie próbować z sąsiadami
    udowadniać, że narusza porządek domowy, ale to strasznie skomplikowane, by
    doprowadziło do eksmisji. W bardziej rażących przypadkach trwa latami.
    Babcią wariatką raczej nikt się nie będzie zajmował w obawie, że się
    przerzuci na niego z pogróżkami.