  • Data: 2005-08-09 12:12:53
    Temat: Re: nazwisko po slubie - ciekawy przypadek
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <dda1rn$dv$1@inews.gazeta.pl>, aliuqet wrote:
    > 30 czy 14 co za roznica jak i tak wracam tam gdzie pracuje zaraz po slubie ;))
    > Moje pytanie jest wlasnie takie jak napisal poprzednio castrol. W jaki sposob
    > legalnie zglosic chec wymiany dowodu badz paszportu nie bedac w kraju. Na moj

    Po co Ci w tym momencie dowód? A paszportu, bez problemu pocztą (złożenie
    wniosku). Odbierzesz osobiście jak będziesz następnym razem w kraju.
    Zapewne powinnaś przesłać kopię aktu ślubu. Tak jak Ci już tez napisano,
    możesz wymienić paszport w ambasadzie (będzie Cię to kosztowało min 400 zł
    o ile dobrze pamiętam). Tam też zechcą kopię aktu ślubu.

    Zaś co do terminów, to tu podejrzewam (bo prawnikiem nie jestem), że taki
    wyjazd jest okolicznością jak najbardziej usprawiedliwiającą nie
    dotrzymanie owego 14-to dniowego terminu.

    Jeśli chcesz wiezieć jak myśmy przechodzili podobne perturbacje w zeszłym
    roku (choć okoliczności były odrobinę inne) to pisz na priva.

    --
    Marcin