  • 1. Data: 2005-02-17 14:30:17
    Temat: nazwisko dziecka
    Od: "Tommy" <b...@y...com>

    mam z dziewczyna dziecko w wieku 6 lat. dziecko ma nazwisko matki, w
    ewidencji jest nazwisko moje prawdopodobnie ktos zrobil blad. ja chcialem od
    poczatku aby nazwisko bylo moje. teraz matka chce abym napisal oswiadczenie
    ze ma byc nazwisko jej co mam zrobic czy warto starac sie aby nazwisko bylo
    moje jak teraz dziecko ma tyle lat czy lepiej dla dziecka bedzie jak napisze
    stosowne oswiadczenie zeby mial nazwisko matki (dziecko juz przyzwyczajone
    jest do nazwiska). matka chce jak najbardziej utrudnic mi widywanie dziecka
    i jak najbardziej chce abym nie byl uwazany przez dziecko ze jestem jego
    ojcem. co w takiej sytacji zrobic ? jak to prawnie wyglada ? bylbym
    wdzieczny za jakas rade.

  • 2. Data: 2005-02-17 15:38:30
    Temat: Re: nazwisko dziecka
    Od: "miriamo" <m...@w...pl>

    > .... co mam zrobic czy warto starac sie aby nazwisko bylo
    > moje jak teraz dziecko ma tyle lat czy lepiej dla dziecka bedzie jak
    > napisze
    > stosowne oswiadczenie zeby mial nazwisko matki ......

    mam pewne rozwiazanie

    podpisz oswiadczenie
    i postaraj sie zmienic sobie nazwisko na takie jak ma dziecko i matka :]
    w ten sposob wszyscy bedziecie zadowoleni

    a tak powaznie raczej to pytanie nie na ta grupe

    pozdrawiam MK

  • 3. Data: 2005-02-17 15:56:52
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > w ten sposob wszyscy bedziecie zadowoleni
    >
    > a tak powaznie raczej to pytanie nie na ta grupe

    a na jaka ?

    P.

  • 4. Data: 2005-02-17 16:15:07
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w
    wiadomości news:cv2es5$lmq$1@inews.gazeta.pl...
    > a na jaka ?
    > P.

    rozterki moralne? albo niemoralne...

    Mimo wszystko nie utrudnial bym zycia dziecku .. skoro przyzwyczajone
    itp.... co to jakas ambicja wyłazi czy jak? jakie to ma znaczenie w
    kontaktach z dzieckiem?

    co do prawnej strony utrudniania.. hmm na to jest juz chyba rozwiazanie
    prawne.

    Piotr Żebrowski
    http://www.otwarte.com.pl/pkd/

  • 5. Data: 2005-02-17 21:08:24
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > a tak powaznie raczej to pytanie nie na ta grupe

    hehe..a na jaka moze, co? pl.soc.dzieci? czy podobna?

  • 6. Data: 2005-02-18 21:36:47
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "Tommy" <b...@y...com> napisał w wiadomości
    > mam z dziewczyna dziecko w wieku 6 lat. dziecko ma nazwisko matki, w
    > ewidencji jest nazwisko moje prawdopodobnie ktos zrobil blad.

    tzn. kto zrobil blad ? czy uznales dziecko w USC ?

    ja chcialem od
    > poczatku aby nazwisko bylo moje. teraz matka chce abym napisal
    oswiadczenie

    jakie oswiadczenie ? czy na drodze administracyjnej bylo zmieniane nazwisko
    czy przez uznanie w USC czy uznanie w sadzie rodzinnym?

    > ze ma byc nazwisko jej co mam zrobic czy warto starac sie aby nazwisko
    bylo
    > moje
    co masz namysli piszac ...starac sie ?

> [...]
    > stosowne oswiadczenie zeby mial nazwisko matki (dziecko juz przyzwyczajone
    > jest do nazwiska). matka chce jak najbardziej utrudnic mi widywanie

    jasniej napisz o tej sytuacji z nazwiskiem jak to pomylono sie ? kto sie
    pomylil ? jak doszlo do tego , ze dziecko ma twoje nazwisko ?
    > i jak najbardziej chce abym nie byl uwazany przez dziecko ze jestem jego
    > ojcem.

    a nie jestes ?

    co w takiej sytacji zrobic ? jak to prawnie wyglada ? bylbym
    > wdzieczny za jakas rade.

    napisz jasniej jak do tego doszlo

    Sandra