    From: "Krzysztof" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nazwisko a domena i strony erotyczne
    Date: Wed, 02 Dec 2009 18:40:34 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    wg mnie sprawa dosc trudna, bo chyba nalezaloby wykazac kontekst lub zlosliwy
    motyw postepowania takiej osoby, w tym przypadku nie mozesz twierdzic ze ktos
    celowo chce Cie osmieszyc lub zniewazyc

    byc moze w USA takie cos przejdzie, ale u nas no nie wiem

    co to znaczy rzadkie nazwisko? 1 osoba na Swiecie? 1000 osob? 1 mln ? ?

    z tego co wiem nazwiska nie sa chronione tak jak znaki towarowe, tak samo jak
    imiona, wiec nie mozna poslugiwac sie argumentem ze uzywajac stwierdzenia
    "kowalscy zawsze są malkontentami" (w znaczeniu przecietny Polak) narusza dobra
    osobiste wszystkich osób o nazwisku kowalski