  • Data: 2009-12-04 09:07:10
    Temat: Re: nazwisko a domena i strony erotyczne
    Od: "ChrissP." <k...@-...poczta.onet.-tnij-.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kuba wrote:

    > Moim zdaniem jeśli wytoczysz powództwo przed sąd polski, to powinien
    > on stosować prawo polskie.

    Dziękuję za odpowiedź.
    Jestem w poniedziałek umówiony na konsultację z prawnikiem w UK.
    Zobaczę jak on widzi tę sprawę, niemniej po obraźliwych odpowiedziach
    abonenta domeny na moje żądanie zaprzestania tych praktyk, doszedłem do
    wniosku, że jedynym wyjściem jest postępowanie sądowe oraz dość solidny
    bat finansowy na cel jakiejś organizacji charytatywnej.

    Pozdrawiam
    Krzysztof