  • Data: 2009-12-03 12:15:18
    Temat: Re: nazwisko a domena i strony erotyczne
    Od: "op23" <o...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof" <s...@p...onet.pl>

    > wg mnie sprawa dosc trudna, bo chyba nalezaloby wykazac kontekst lub
    > zlosliwy
    > motyw postepowania takiej osoby, w tym przypadku nie mozesz twierdzic ze
    > ktos
    > celowo chce Cie osmieszyc lub zniewazyc
    >
    > byc moze w USA takie cos przejdzie, ale u nas no nie wiem
    >
    > co to znaczy rzadkie nazwisko? 1 osoba na Swiecie? 1000 osob? 1 mln ? ?
    >
    > z tego co wiem nazwiska nie sa chronione tak jak znaki towarowe, tak samo
    > jak
    > imiona, wiec nie mozna poslugiwac sie argumentem ze uzywajac stwierdzenia
> [...]

    Co ma ochrona znaków towarowych do dóbr osobistych ? Przecież domena to nie
    znak towarowy. A jak jakiś kowalski stwierdzi publicznie, że Nowakowie są
    malkontentami to oczywiście narusza dobra osobiste Nowaków, którzy
    malkontentami nie są. Gdyby swojej babci tak powiedział to może by to nie
    miało znaczenia a może miałoby, zależy jaki skutek na babci odniesie.