    From: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nazwa firmy u osoby fizycznej
    Date: Wed, 6 Dec 2006 09:50:25 +0100

    McGyver <s...@w...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):

    > Zreszta Kontroler US moze nie uznac faktury tylko jak jest blednie
    > wpisany NIP.

    Tylko wtedy? Ciekawe?

    Bzdury piszesz i tyle, a poza tym to dlaczego akurat kontroler US miałby być
    wyrocznią co do prawidłowosci stosowanej "nazwy firmy"?
    Że sie leniwemu kontrolerowi mize nie chciec nnych rzeczy czepiać, to nie
    dowód, że ma rację

    Na pytanie Zulki odpowiedź właściwa juz padła: przedsiebiorca będacy osobą
    fizyczną oznacza swoją działalność ZAWSZE imieniem i nazwiskiem. Może ( jak
    ma taki kaprys) dodać jakąs nazwę fantazyjną. Może dodać, ale właśnie dodać.
    Czy uzywa tego dodatku, czy nie - jego sprawa, zawsze musi używać imienia i
    nazwiska

    > Tak jak powiedzilem, niech dzwoni do US bo rzadko gdzie mozna znalezc
    > taka ilosc bzdur jak tutaj.
    jw. : Dlaczego niby US to miałby być wyrocznią? Są inne postępowania, w
    których ktoś może zarzucić brak prawidłowego wskazania firmy. Pomyśl trochę
    nad obowiązkiem oznaczania siedziby, procedurą reklamacyjną, ochroną
    konsumentów, że o ewentualnych postępowaniach zamówieniowych, nie wspomnę.

    --
    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide