    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nauczyciel mianowany a 5 lat przerwy
    Date: Mon, 13 Oct 2008 20:46:04 +0200

    W wiadomości news:gcum8l$bf1$1@srv.cyf-kr.edu.pl Jacek_P
    <L...@c...edu.pl> pisze:

    Poczatek wyciąłem dla skrócenia ale ze wwszystkim się zgadzam.
    Niżej troszkę poprostuję.

    > Czyli NIGDY nie byles zatrudniony jako nauczyciel.
    Mógł być. Nauczyciele zatrudniony jest na podst. KN w wymienionych w ustawie
    szkołach i placówkach.
    Jest takich przytłaczająca większość, ale jest i garstka innych, w których
    nauczyciele sa zatrudnieni na podst. KP.

    > Nigdy inaczej sie nie placi. To sprawa zatrudniajacego jest
    > takie zorganizowanie pracy, aby maksymalnie skonsumowac
    > pozostajacy w dyspozycji czas pracownika.
    Jest jeszcze jedna kwestia. Nauczyciel za nadgodziny dostaje swoją zwykłą
    stawkę godzinową wynikającą z zaszeregowania. Pracownik kodeksowy 50% a
    nawet 100% więcej albo odpowiednią ilość czasu wolnego.

    > Czyzby? Nauczyciel ma PENSUM 18 godzin, ale etat obejmuje
    > wymiar wiekszy.
    Są nauczyciele (i to wcale niemało) których pensum wynosi więcej, nawet 30h
    i są to godziny zegarowe, a nie lekcyjne.

    --
    Jotte