    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nareszcie jest [Olin za (przymusowymi?) szczepieniami na kowid]
    Date: Mon, 18 Oct 2021 18:53:11 +0200 (CEST)

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

    > A w którym momencie wzbudziłeś uzasadnione wątpliwości?

    W tym który wyciąłeś.

    > Przecież te dane są.
    >
    > To, że foliarze je ignorują, to inna sprawa.

    Są dane praktyczne jak długo szczepionki są skuteczne (jak z czasem
    spada ich skuteczność)? Po kiego wuja szczepienia na grypę są rok w rok?
    Ile było czasu na zebranie "nie natychmiastowych" efektów ubocznych
    szczepienia milionów?

    Jakieś efekty uboczne *muszą* być bez "poprawiania statystyk", choć
    szanse by były tak duże by przekreślić sens szczepień są małe
    *ale niezerowe*. Kowid jest za mało zabójczy by ktoś kto nie jest
    politycznym idiotą zmuszał miliony ludzi do zaszczepienia
    "tak nowymi szczepionkami". Politycy (i ubezpieczyciele) kochają wykręt
    "mogliście nie chcieć".

    --
    A. Filip