    From: "SolAngelica" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: naprawa gwarancyjna (Media Markt)
    Date: Sun, 11 May 2003 12:39:11 +0200

    Użytkownik "soho" <s...@s...wp> napisał w wiadomości
    news:b9jlp0$gps$1@inews.gazeta.pl...

    > Troche inna sytuacja, bo z butami - kupilam w grudniu zeszlego roku buty -
    > trzy miesiace gwarancji. Po tygodniu noszenia pekl szew. (...)
    > Po miesiacu noszenia butow pekl kolejny szew. Zanioslam buty do sklepu z
    > zadaniem zwrotu gotowki. Znow zaczekalam trzy tygodnie, przyszlam do
    > sklepu - w sklepie oddaja mi naprawione buty. Odmowilam przyjecia.
    > Poprosili, zeby napisac uzasadnienie. Napisalam pisemko, w ktorym
    > stwierdzilam, ze rezygnuje z gwarancji i tym samym chce skorzystac z
    > rekojmii i rozwiazac z nimi umowe kupna-sprzedazy (...)

    Tak, oczywiście mogłaś skorzystać z zasady rękojmii, gdyż buty kupiłaś w
    grudniu ub.r.
    Niestety od stycznia br. rękojmii już nie ma i wszelkie zakupy zrobione po 1
    stycznia 2003r. nie podchodzą już pod rękojmię, dostępna jest jedynie
    gwarancja.
    Z rękojmii mogą jeszcze skorzystać te osoby, które zakupiły towar przed
    styczniem br. (o czym wielu sprzedawców nie wie, twierdząc, że jak nie ma
    rękojmii to znaczy, że nie ma...)

    Pozdrawiam SolAngelica