    From: "kasia_rowerowa" <k...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nadgodziny w niedziele...
    Date: Sun, 19 Jun 2005 22:37:56 +0000 (UTC)

    dan <j...@p...fm> napisał(a):

    > Niby co?
    >
    > Wynagrodzenie nie nalezy sie za czas odbywania podrozy poza normalnym
    czasem
    > pracy. Wiec za czas od 8 do 16 otrzymasz wynagrodzenie /bo to normalny czas
    > pracy/, a za okres od 16 do 19 nie, zgodnie z tym co wczesniej napisalem.
    >
    > Dan

    Czyżby to oznaczało, że na delegację warto wyjeżdżać od pon do piątku, a w
    weekendy już nie? Bo idąc tą logiką:
    a) w pon. czas mojej pracy to 8.00-16.00, tracę jedynie 3 godziny, jeśli z
    delegacji wrócę o 19.00; zostaną mi zaliczone 8 godzin pracy.
    b) w sobotę (kiedy normalnie nie pracuję), gdy wyjadę na delegacje o 8.00
    rano, u klienta poprację od 13.00 do 14.00, wrócę do firmy o 19.00, to tracę
    9 gdzin (podróż); zostanie mi zaliczona 1 godzina pracy.

    Ta sama delegacja, ten sam wyjazd, a zupełnie inne rozliczenie??? I to
    niekorzystne w przypadku pracy w dniu wolnym???

    kasia_rowerowa