  • Data: 2005-06-20 15:27:12
    Temat: Re: nadgodziny w niedziele...
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora

    On 6/20/2005 12:56 PM, Dan wrote :

    > Do tej pory wydawalo mi sie ze umiem:) Prawdopodobnie ten balagan wynikl na
    > skutek zle ustawionej daty w komputerze. Mam nadzieje ze juz jest dobrze.

    Masz historyczną wersję tego programu: 5.0, co nie dość, że jest bardzo
    niebezpieczne -- mnóstwo dziur, to nadto, używa prefixu Odp:, zamiast
    Re: w tytułach odpowiedzi -- co z kolei gubi 40tude dialoga -- który
    najwyraźniej nie wątkuje po references, ale po nazwach wątków. Szczerze
    zalecam niezwłoczną aktualizację OE i IE.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession