  • Data: 2005-06-19 09:33:10
    Temat: Odp: Odp: nadgodziny w niedziele...
    Od: "Dan" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Ciekawe czy zmieniłbyś zdanie mając taką pracę. Przy, conajmniej,
    > 3 takich wyjazdach tygodniowo.

    To grupa pl.soc.prawo, a nie pl.soc.koncertzyczen.:) Zadowolenie z mojej czy
    Twojej pracy i zwiazane z tym postulaty nie maja znaczenia dla oceny stanu
    prawnego.

    > Gdybym jeszcze wiedział, gdzie je znaleźć.

    OSNCP 1982 nr 5-6, poz. 76. Publikator pierwszego orzeczenia podalem
    wczesniej.

    Powolane orzeczenie omowione jest tutaj:
    http://www.poradaprawna.pl/artykul.php?id=5180&Sessi
    on=7a93b34cde59a84746189
    86141211e24

    > Na umowę o pracę? Z określeniem miejsca i czasu pracy??

    Nie bardzo rozumiem o co pytasz. Jak najbardziej dopuszczalne jest
    pozostawienie pracownikowi-przedstawicielowi handlowemu wyboru gdzie w danym
    dniu sprzedawal bedzie produkty, bez koniecznosci konkretyzacji tego
    poleceniem pracodawcy. Takie postanowienie koreluje zreszta rodzajem pracy
    przedstawiciela handlowego.

    Dan.