  • Data: 2005-06-20 09:05:14
    Temat: Re: Odp: nadgodziny w niedziele...
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jajen napisał(a) :

    > Tak. Podrozy, ktora trwa poza normalnymi godzinami pracy nie wlicza sie do
    > czasu pracy. Chociaz niektorym trudno sie z tym pogodzic, to tak jest.

    To jestem zachwycony, że muszę o 2 w nocy wyjechać samochodem,
    żeby o 8 rano zacząć moją pracę we Wrocławiu i skończyć o 16-tej.
    Jak to normalnie robię w pracy*. W domu będę o 23-ciej. To byłem
    w pracy tylko 8 godzin? To dlatego w tym kraju jest jest jak
    jest. Że złodziej-szef ma pracownika dyspozycyjnego przez 24
    godziny, a płaci mu za 8.

    Ciekawe czy zmieniłbyś zdanie mając taką pracę. Przy, conajmniej,
    3 takich wyjazdach tygodniowo.

    > Polecam wiec szczegolowa lekture uzasadnien do przytoczonych wyrokow.

    Gdybym jeszcze wiedział, gdzie je znaleźć.

    > Inaczej natomiast jesli pracownik samodzielnie (bez
    > uzgodnien z pracodawca) okresla codziennie miejsce wykonywania pracy (np
    > przedstawiciel handlowy),

    Na umowę o pracę? Z określeniem miejsca i czasu pracy??

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

    * na szczście już dawno ich pożegnałem.