  • 11. Data: 2010-01-26 20:43:30
    Temat: Re: naciagacze
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 26 Jan 2010 11:59:58 +0100, Liwiusz napisał(a):
    > Zarezerwuj natychmiast te domeny (jest chyba 14-21 dni karencji,
    > kiedy nie trzeba płacić), a potem każ mu wystawić te faktury.

    Dokładnie :) Mina debila-marketoida (niestety tylko wyobrażona, szkoda że
    nie dzwonią z video przez skype'a ;) bezcenna...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 12. Data: 2010-01-26 21:00:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek Osiecki wrote:

    > Dokładnie :) Mina debila-marketoida (niestety tylko wyobrażona, szkoda że
    > nie dzwonią z video przez skype'a ;) bezcenna...

    debilna to może być twoja mina, kiedy po kilku miesiącach uda im się
    wreszcie te domeny zarezerwować i przyślą fakturę do zapłacenia.

  • 13. Data: 2010-01-26 21:33:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    witek pisze:

    > debilna to może być twoja mina, kiedy po kilku miesiącach uda im się
    > wreszcie te domeny zarezerwować i przyślą fakturę do zapłacenia.

    I uważasz, że po kilku miesiącach umowa będzie nadal ważna? A za 5
    lat, jak na dobre by domena spadła?

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2010-01-26 21:36:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > I uważasz, że po kilku miesiącach umowa będzie nadal ważna? A za 5
    > lat, jak na dobre by domena spadła?

    a to zależy na co sie umówili.

  • 15. Data: 2010-01-26 21:38:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    witek pisze:

    > a to zależy na co sie umówili.

    Pewnie na nic szczególnego, jak to przy sprzedaży przez telefon bywa.

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2010-01-26 22:10:30
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 26 Jan 2010 15:00:42 -0600, witek napisał(a):
    > debilna to może być twoja mina, kiedy po kilku miesiącach uda im się
    > wreszcie te domeny zarezerwować i przyślą fakturę do zapłacenia.

    Ta, zwłaszcza jeśli wcześniej kupię tę domenę za złotówkę ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 17. Data: 2010-01-29 08:20:46
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Użytkownik witek napisał:

    > debilna to może być twoja mina, kiedy po kilku miesiącach uda im się
    > wreszcie te domeny zarezerwować i przyślą fakturę do zapłacenia.

    A niby z jakiej racji miało by im się udać zarejestrowanie takiej
    domeny, skoro ja ją wcześniej zarejestrowałem i opłaciłem?
    Chyba, że za rok zapomnę tę domenę opłacić, to wtedy tak.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 18. Data: 2010-01-29 08:23:51
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Użytkownik Liwiusz napisał:

    > Zarezerwuj natychmiast te domeny (jest chyba 14-21 dni karencji, kiedy
    > nie trzeba płacić), a potem każ mu wystawić te faktury.

    Albo poprosić znajomego, aby te domeny porejestrował.
    I jak już domeny będą zarejestrowane, to poprosić firmę od domen o
    przysłanie oferty, a potem o wywiązanie się z umowy.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 19. Data: 2010-01-29 17:03:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 29 Jan 2010, Tapatik wrote:

    > A niby z jakiej racji miało by im się udać zarejestrowanie takiej domeny,
    > skoro ja ją wcześniej zarejestrowałem i opłaciłem?

    Jak mniemam sprawa microsoft.pl do dziś wzbudza wątpliwości...
    (ale właśnie tak było)

    pzdr, Gotfryd