    From: "Dj Joy" <dj-joy@[NOSPAM]o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: na jakiej podstawie wpis na czarną listę dłużników?
    Date: Tue, 27 Jan 2004 15:24:54 +0100

    Jedym słowem wielka parodia ...:( Ostatnio spotkałem sięz taką sytuacją, że
    dziewczyna jechała PKS-em i z biletem miesiecznym ... w pewnym momecie wpada
    woch "panow" i zaczynaja kontrole... podchodza do tej dziewczyny i proszą o
    bilet .... no ta im pokazuje miesieczny (chyba ulgowy, gdyż była uczennica
    LO) No to "panowie zarzyczyli sobie legitymację ... no to myślac ze jest
    czysta pokazuje... Zkuw.......syny dopatrzyli sie jednej zeczy zle na
    legitymacji .... Nie została ona podpisana przez posiadacza legitymacji ....
    ;( Zwykle przeoczenie ... Poreszta ja tez po powrocie do domu od razu
    sprawdziłem czy moja jest podpisana i sie okazalo ze tez zapomnialem )
    Panowie wlepili 70 zł grzywny (kary)... czy mozna sie jakos od tego oddwolac
    ?? Czy jeżeli na tzw chama wyciaganął bym podczas kontroli dlugopis i sie
    podpisac czy mogliby wtdy cos sie przyczepić ..?
    --
    Pozdrawiam, Joy !!
    www.radio.ceteko.com <=- Internetowe Radio -=BuM=-