    From: futszaK <t...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: na jakiej podstawie wpis na czarn? listę dłużników?
    Date: Wed, 28 Jan 2004 10:15:38 +0100

    On 27 Jan 2004 12:08:41 +0100, "chiaro di luna"
    <c...@o...pl> wrote:

    >jest pomyślnie dla mnie zakończona. Od kilku miesięcy dostaję jednak pisma od
    >firmy windykacyjnej, która odkupiła mój &#8222;dług&#8221;. W ostatnim
    zapowiedzieli, że
    >składają wniosek o wpisanie mnie na &#8222;Czarną Listę Dłużników&#8221; oraz
    przygotowują
    >się do wytoczenia procesu sądowego.

    oni wszyscy się przygotowują do procesu sądowego tylko jakoś tych
    procesów sądowych nikt nie widział

    cytat (wraz z tłumaczeniem) ze strony pierwszej z brzegu firmy
    windykacyjnej:

    http://www.intrum.pl/pl/uslugi_windykacja_naleznosci
    .php

    Nasi pracownicy zajmujący się windykacją to wykwalifikowani
    negocjatorzy,

    /czyli zatrudniamy każdego chętnego bo i tak wynagrodzenie jest
    prowizyjne/

    których podstawowym zadaniem jest maksymalizacja odzyskiwanych od
    dłużników kwot.

    /czyli straszymy sądem, komornikiem i czym się da, ale nie podajemy do
    sądu bo to za dużo kosztuje i za długo się ciągnie/

    W koniecznych przypadkach ich działania wspierane są wizytami u

    /czyli zostało napisane na postrach ewentualnych dłużników którzy
    odwiedzają tą stronke/

    >2. Czy zapowiedź pisemna wizyty z firmy windykacyjnej (w zakresie 1 tygodnia)
    >nakłada na mnie obowiązek siedzenia w domu plackiem, bo ponoć byli u mnie i
    >domagają się pokrycia kosztów?

    domagać się każdy może

    >4. Jak można się ich skutecznie pozbyć, bo szkoda mi czasu na wizyty w sądzie?

    jak coś przyjdzie to poproś kolege/koleżanke o dopisanie na kopercie
    adresat nie żyje, strzałka do nadawcy i wrzucić do skrzynki

    wersji hardcore nie podaje bo niektórzy mogą się obrazić

    futszaK
    598339018 601061867
    Telefon to wynalazek SZATANA !!!