  • Data: 2004-06-24 11:18:18
    Temat: Re: my server is my castle :>
    Od: qmj137 <q...@p...ath.cx> szukaj wiadomości tego autora

    On 2004-06-24, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "qmj137" <q...@p...ath.cx> napisał w wiadomości

    > potrafie
    >
    > Nie, to oznacza, że nie dowodu z zawartości Twojego dysku. Pozostają
    > dowody w postaci logów innych komputerów.

    Czyli są logi na podstawie ktorych biegly sądowy stwierdził, że
    w lokalu wlaściciela numeru telefonicznego 777 znajdował się komputer
    z którego można było sobie ściągnąć książkę powoda.
    A co w sytuacji gdy właściciel numeru telefonicznego jedynie wynajmuje
    mieszkanie komuś innemu i to ten ktoś jest właścicielem komputera?
    Karze podlega właściciel numeru czy właściciel komputera?

    --
    Try not to have a good time ... This is supposed to be educational.
    -- Charles Schulz