    From: Wrak Tristana <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mundurki w szkołach
    Date: Thu, 23 Aug 2007 16:57:23 +0200
    <fa7urj$obn$1@atlantis.news.tpi.pl> <fa9818$et0$1@news.onet.pl>
    <fa9ucf$kjc$1@atlantis.news.tpi.pl> <faadl0$av9$2@news.onet.pl>
    <faaf9o$hap$1@nemesis.news.tpi.pl> <faakgg$noe$1@news.onet.pl>
    <faamko$1c0$1@atlantis.news.tpi.pl> <faao45$sjb$1@news.onet.pl>
    <faapa3$b2j$1@atlantis.news.tpi.pl> <fabnq0$n2q$2@news.onet.pl>
    <fabstc$5me$3@nemesis.news.tpi.pl> <fac1v4$igd$1@inews.gazeta.pl>
    <fac42s$1mh$1@atlantis.news.tpi.pl> <fac4e7$5a$1@inews.gazeta.pl>
    <facdai$3kj$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <vowxtmqfrn9l$.748jtsulozal.dlg@40tude.net>
    <faciad$rta$1@inews.gazeta.pl> <facqfh$623$1@news.onet.pl>
    <faev7q$7tv$1@inews.gazeta.pl> <fafasm$el9$1@news.onet.pl>
    <fafc4l$1vs$1@inews.gazeta.pl> <faffvc$rdb$4@news.onet.pl>
    <fags32$ahj$1@inews.gazeta.pl> <fah392$cdn$4@news.onet.pl>
    <faho4p$f0r$1@inews.gazeta.pl> <fahqcl$oc5$3@news.onet.pl>
    <fahtq4$9pk$1@inews.gazeta.pl> <fahvu3$cp3$1@news.onet.pl>
    <fak4ma$p30$1@inews.gazeta.pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 23 sierpnia 2007 16:13
    (autor krys
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fak4ma$p30$1@inews.gazeta.pl>):

    > Nie znam. Teraz psychopatę dusi się w zarodku.

    Błuhahaha.

    > Nie udaje się, że nic się
    > nie stało, tylko podejmuje się odpowiednie kroki w celu usunięcia
    > patologii.

    Błuhahaha.... Błuhahaha.... Błuhahaha.... Błuhahaha.... Błuhahaha....
    Błuhahaha.... Błuhahaha.... Błuhahaha.... Błuhahaha....
    [kilka godzin później]
    Błuhahaha.... Błuhahaha.... Błuhahaha....

    > Tak, tego mi w dzisiejszej szkole brakuje.

    Znów niebieska włochata czy w końcu się w czymś zgadzamy? :D

    > Żartujesz?

    Bynajmniej.

    > Społeczeństwo składa się z jednostek.

    Ale jednostkowe przypadki nie stanowią całości. Inaczej ci wyjdzie, że każdy
    nauczyciel to ma raka, bo znajdziesz jednego z rakiem.

    > Możliwe. IMHO szkoła dziś i szkoła ćwierć wieku temu są jak pozytyw i
    > negatyw. ( wtedy nauczyciel mógł wszystko,

    Nie jest prawdą jakoby... Nie pamiętam ani jednego zdarzenia z mojej kariery
    szkolnej, które by stawiało mnie w sytuacji przegranej gdy nauczyciel nie
    miał racji...

    Miewałem zatargi z nauczycielami, ale zawsze to ja byłem ich przyczyną. I
    bardzo się cieszę, że mnie wychowywali w dyscyplinie, choć wtedy mi to się
    nie podobało.

    > teraz uczeń może wszystko).
    > A trzeba by wypracować złoty środek wreszcie, żeby było normalnie.

    Tylko Naród nie chce wypracować. Bo wszystkie pomysły naprawcze są
    oprotestowywane.

    > Zapewniem Cię, że wie. Sama znam paru. Chyba nawet jest ich więcej, niż
    > kompletnie się nie nadających do zawodu (a tkwiących w nim z uporem
    > maniaka).

    Gdzie mieszkasz? Może pojadę na wycieczkę? Bo ja nie spotkałem jeszcze
    takiego dinozaura.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/