    From: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mundurek
    Date: Fri, 20 Apr 2007 14:00:57 +0200
    <y...@4...net> <f07rh7$fm3$2@inews.gazeta.pl>
    <nmwq8maafjd0$.1ljwgxbk3q3jh$.dlg@40tude.net>
    <f0a25b$m40$1@inews.gazeta.pl>
    <19hsw0y4kv68d$.kj5i9fjoccg8$.dlg@40tude.net>
    <f0a3p9$6b$1@inews.gazeta.pl>
    <1q7jbd7xkmfor$.8oadby22wh44.dlg@40tude.net>
    <f0a5vi$a42$1@inews.gazeta.pl>
    <a7ub8eo9o10w$.1nuzbxehid6oa.dlg@40tude.net>
    <f0a84u$l6n$1@inews.gazeta.pl>
    <1vfvix26ibj0t$.1qgaqc8n5n7a6.dlg@40tude.net>

    Patrze, patrze a tu Szerr porozsypywal nastepujace haczki:
    > A co trzeba zrobić, żeby być specjalistą w dziedzinie wychowania Twoim
    > zdaniem?
    Moim zdaniem? Wychowac 'dobrze' wlasne dzieci. Zdaniem mojego kolegi
    mozna byc bezdzietnym a miec doktorat z pedagogiki i wychowania. Jak
    widzisz rozne sa definicje specjalisty
    > Jest wysoce prawodpodobne, że mundurki _ułatwią_ wychowanie wszystkich
    > uczniów. Także tych, których rodzice rozmawiają z nimi zbyt mało.
    Ciekawa teoria. Mozesz mi wytlumaczyc w jaki sposob? Bo ja moge
    zrozumiec argument typu 'mundurki zmniejszaja nierownosci spoleczne
    wsrod dzieci bo biedny jas bedzie mial mundurek za 50zl dofinansowany
    przez panstwo a bogaty jas bedzie mial munderk za 150zl kupiony przez
    rodzicow ale obydwa mundurki beda wygladaly podobnie, zaden ni bedzie
    mial metki adidas, carry itp'. Ale wplyw mundurku na wychowanie? Jestem
    ciekaw w czym to pomoze:/
    --
    badzio