  • Data: 2007-04-20 11:28:27
    Temat: Re: mundurek
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu Szerr porozsypywal nastepujace haczki:
    > W mojej ocenie nie są to fanaberie, bo pomysł ma wychowawcze uzasadnienie.
    Raczej nie jestes specjalista. A ja osobiscie nie bardzo widze jakie
    walory wychowawcze maja mundurki (chyba ze giertych ma chody 'na gorze'
    i jego myslenie zyczeniowe poskutkuje)
    > Rodzice nauczyciele nie są reprezentatywną grupą rodziców. Wielu z nich
    > może służyć za antywzór rodzica. To oni najczęściej na wywiadówkach
    > wprowadzają w życie szkoły najwięcej _niepotrzebnego_ zamieszania,
    > podnosząc nieraz naprawdę dziwaczne zarzuty.
    Tu sie zgadzam - czesto nauczyciele maja problemy wychowawcze z wlasnymi
    dziecmi. 99% najsurowszych nauczycieli ze szkol do ktorych chodzilem,
    dosc czesto byly wzywane na komisariat, odbieralo dzieci z izby
    wytrzezwien itp
    > Z informacji, które do mnie docierają, większość rodziców nienauczycieli
    > jest za mundurkami. Mamy już dość anarchii i postmodernistycznych,
    > pajdocentryznych eksperymentów wychowawczych w szkołach.
    Tak. Bo zalozenie mundurku sprawi ze dziecko z ktorym rodzice rozmawiaja
    kilka min dziennie nagle zrobi sie poslusznym aniolkiem. Moi koledzy tez
    wierzyli ze jak caly dzien spedza na wloczeniu sie po miescie, wieczor
    na imprezie a na noc wloza ksiazke pod poduszke to nastepnego dnia juz
    beda wszystko umieli - wiekszosc z nich ma dzis duzo wolnego czasu
    --
    badzio